راهیابی دانشجوی واحد کرمان به مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان

محمدعلی موسی زاده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مقام نایب قهرمانی اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان انتخابی تیم ملی را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز محمدعلی موسی زاده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با مجموع ۶۷۵ کیلوگرم مقام دوم نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان انتخابی تیم ملی را بدست آورد.

این مسابقات که به میزبانی اردبیل و با حضور217 نفر از برگزیدگان سراسر کشور برگزار گردید در نهایت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

موسی زاده با اشاره به سطح بالای مسابقات توضیح داد:« اولین دوره مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ وانتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ دانشجویان با همکاری دانشگاه پیام نور به منظور انتخاب نفرات برتر برای شرکت در اردوی تیم ملی به میزبانی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار و با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.»

وی افزود:« دردسته ۱۲۵+ کیلوگرم علیرضا کاکاوند از دانشگاه آزاد قزوین با مجموع ۷۴۷/۵ مقام اول، بنده از دانشگاه آزاد کرمان با مجموع ۶۷۵ کیلوگرم مقام دوم و رضا علی رضایی از دانشگاه آزاد شهرکرد با مجموع ۶۶۵ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.»

موسی زاده تصریح کرد:« قرار است نفرات اول و دوم این مسابقات به همراه نفراتی که از سوی کمیته فنی معرفی شوند به اردوی تیم ملی دعوت شوند.»

به گزارش آنا سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان تیرماه امسال در کشورجمهوری چک برگزار می‌شود.

کد خبر: 956434

وب گردی

وب گردی