آرمات: از شأن والیبال ایران دفاع شد/ می توان آمریکا را در زمینش شکست داد

کارشناس والیبال ایران گفت: اگر تیم تیم ملی والیبال ایران تمرکز لازم را مقابل آمریکا داشته باشد، می تواند این تیم را به چالش بکشد.

مسعود آرمات در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص بازی های تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: مقابل لهستان بازی بسیار خوب و رو به جلویی به نمایش گذاشتیم. جوانان ما در این بازی توانایی های خود را به نمایش گذاشتند و توانستند در یک بازی حساب شده و کم اشتباه، لهستان را شکست دهند. در این بازی سعید معروف بازی را بسیار عالی مدیریت کرد و منجر به پیروزی ما شد.

وی افزود: تیم ما با پیروزی در مقابل لهستان با روحیه بسیار عالی مقابل صربستان قرار گرفت. این حریف نامدار، ما را در بازی دست کم گرفته بود. ما بازی را خوب شروع کردیم اما به دلیل برخی اشتباهات فردی و بی تجربگی، بازی را واگذار کردیم. در این 2 بازی از شأن و شخصیت والیبال ایران دفاع شد.

کارشناس والیبال ایران در پایان گفت: اگر تیم تیم ملی والیبال تمرکز لازم را مقابل آمریکا داشته باشد، می تواند این تیم را به چالش بکشد و حتی آمریکا را در زمین خودش ببرد. مردم ایران از برد والیبال و فوتبال خوشحال می شوند و از به دست آمدن موفقیت ها شادی می کنند. امید وارم که این موفقیت ها تکرار شود تا منجر به شادی و جشن دوباره مردم شود.

602

کد خبر: 956447

وب گردی

وب گردی