در راستای تخفیف شهریه تسهیلاتی برای دانشجویان کم بضاعت در نظر گرفته ایم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده گفت: در راستای تخفیف شهریه تسهیلاتی برای دانشجویان کم بضاعت و بی بضاعت در نظر گرفته ایم.

دکتر محمد رستم پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: ما در مقطع ارشد دارای 12 رشته هستیم که از جمله رشته های پر طرفدار می توان به مدیریت بازگانی، حقوق خصوصی، آلودگی محیط زیست، کارشناسی ارشد برق گرایش سیستم های قدرت، آموزش زبان انگیلیسی، زبان شناسی همگانی و تاریخ ایران بعد از اسلام و غیره اشاره کرد.

وی ادامه داد: معمولا استقبال دانشجویان از رشته های کارشناسی ارشد واحد آباده مناسب است به طوری که می توان گفت این افراد از رشته های خصوصی، مدیریت بازرگانی و برق به خوبی استقبال می کنند همچنین استقبال از رشته محیط زیست مناسب و استقبال از رشته روانشناسی همگانی و تاریخ به نسبت کمتر است.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده دارای 350 دانشجو ارشد است.

وی با اشاره به امتیازات و امکاناتی که در واحد آباده برای رتبه های برتر در نظر گرفته شده است، افزود: معمولا رتبه های اول تا سوم از تخفبف شهریه برخوردار خواهند شد همچنین می توانند از وام وزارت علوم و وام داخلی واحدها استفاده کنند.

دکتر رستم پور اظهار داشت: در راستای تخفیف شهریه تسهیلاتی برای دانشجویان کم بضاعت و بی بضاعت ارائه می دهیم، مخصوصا دانشجویانی که تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) و یا از خانواده معظم شهدا هستند مساعدت هایی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: خوشبختانه ما از امکانات خوابگاهی مناسبی برخوردار هستیم، مخصوصا در مقطع ارشد دانشجویان می توانند از این خوابگاه ها استفاده کنند. همچنین در صورتی که دانشجویان شرایط ویژه ای داشته باشند می توانند از تخفیفات خوابگاهی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در پایان تاکید کرد: معمولا برای دانشجویان فضای استفاده از اینترنت در دانشگاه وجود دارند همچنین می توانند از کتابخانه های مجزا نیز استفاده کنند. گفتنی است ساختمان تحصیلات تکمیلی واحد ما کاملا مجزا است. همچنین ما در شبکه های استفاده از کتابخانه ها عضو هستیم و دانشجویان می توانند از این طریق از مقالات و منابع مختلف به طور رایگان استفاده کنند.

201

کد خبر: 956458

وب گردی

وب گردی