جمشیدی: اولین کلاس داوری مینی گلف شهریور برگزار می‌شود/ برنامه بعدی ما جشنواره های خانوادگی است

رئیس انجمن مینی گلف گفت: برای اولین بار در ایران، کلاس داوری مینی گلف در بخش آقایان و بانوان، شهریور ماه به صورت سراسری در تهران برگزار می شود.

مهرداد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت مینی گلف ایران اظهار داشت: برای اولین بار در ایران، کلاس داوری مینی گلف در بخش آقایان و بانوان، شهریور ماه به صورت سراسری در تهران برگزار می شود. همچنین کلاس مربیگری درجه سه مینی گلف ویژه تهران و استان های همجوار آقایان و بانوان نیز در تابستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: پس از برگزاری موفق و استقبال خوب خانواده ها از جشنواره مینی گلف خانواده که تحت عنوان جام رمضان، ۲۴ خرداد ماه و در آخرین روز ماه برفیض و برکت رمضان، انجمن مینی گلف کشور مصمم شد این گونه جشنواره ها را در نقاط مختلف کشور برنامه ریزی و اجرا کند.

رئیس انجمن مینی گلف در خصوص نحوه اجرای این تصمیم و سایر فعالیت های مدنظر اجمن گفت: مینی گلف یک ورزش آسان و خانوادگی است که در آن اعضای یک خانواده می توانند بدون محدودیت در کنار یکدیگر به ورزش و رقابت بپردازند و این امکان باعث شده خانواده های ایرانی استقبال گرمی از این ورزش داشته باشند و نمونه آن همین جشنواره خانوادگی اخیر بود.

جمشیدی در پایان گفت: با توجه به نیاز مبرم ایجاد زیر ساخت های این رشته از قبیل سایت های مینی گلف، ادوات و تجهیزات، مربیان و مدرسان این رشته، برنامه های خوبی را پیش بینی کرده ایم که ان‌شاءالله تا پایان سال ۹۷ بخش اعظم آن اجرایی خواهد شد که بستر مناسبی برای توسعه و گسترش این ورزش خواهد بود.‌

604

کد خبر: 956459

وب گردی

وب گردی