فنایی: صعود تیم ملی از گروهش، معجزه است/ باید بترسیم و منطقی باشیم

دروازبان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسپانیا و پرتغال تیم های درجه یک جهانی هستند و نباید در مورد این تیم ها احساسی برخورد شود.

داوود فنایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص 3 دیدار فردا (دوشنبه) در بازی های جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: در جام جهانی این طور نیست که تیمی از اول برنده باشد. شاهد بودیم که در این رقابت ها ایسلند جلوی آرژانتین را گرفت و استرالیا اجازه عرضه اندام به فرانسه را نداد.

وی افزود: در بازی انگلیس و تونس نباید از اول تیم اروپایی را برنده دانست و می توان شاهد اتفاقات خاص بود. البته در بازی بلژیک و پاناما کفه ترازو به نفع بلژیک سنگینی می کند. این تیم بازیکنان اروپایی درجه یکی دارد و تصور می کنم بلژیک چندان کار سختی نداشته باشد.

دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی سوئد و کره جنوبی گفت: کره و ژاپن همیشه در جام جهانی حضور داشته اند و بازی های تدارکاتی خوبی هم انجام داده اند. باید آنها را از آسیا جدا دانست چرا که در فوتبال پیشرفت کرده اند. البته سوئد تیم خوبی است و حتما شاهد بازی خوبی از هر دو تیم خواهیم بود.

فنایی در خصوص جو ایجاد شده در خصوص بازی های ایران مقابل پرتغال و اسپانیا بیان کرد: این جوها در فوتبال ایران تازگی ندارد اما نباید جو زده شویم. اتفاقا باید بترسیم و منطقی فکر کنیم. اسپانیا و پرتغال تیم های درجه یک جهانی هستند و نباید در مورد این تیم ها احساسی برخورد شود. بهتر است بهترین آنالیز را از این تیم ها داشته باشیم و با ارائه بازی منطقی به فکر امتیاز گیری باشیم. به اعتقاد من اگر تیم ملی ایران از گروه خود صعود کند معجزه رخ داده است.

602

کد خبر: 956465

وب گردی

وب گردی