دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ضمن گلایه از برخی نهادها گفت: علی رغم تذکر به اجرای برخی مراسمات ضد اخلاقی ولی می بینیم باز هم همان اداره که تذکر خورده دوباره به اجرای همان مراسم اقدام می کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرستان، محمود الله مرادی در جلسه مشترک کمسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی ضمن اظهار داشت: از خداوند متعال خواستاریم که روش و منش مقام معظم رهبری را سر لوحه حرکت و کار قرار دهیم تا بتوانیم با حمایت همه جانبه از دولت، انشالله معضلات و مشکلاتی که در مسیر راه مردم شهید پرور ایران به خصوص مردم کردستان هست برداریم.

وی گفت: علی رغم تلاشهایی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر انجام می دهیم؛ همیشه این سوال می شود چرا با توجه به این همه کار صورت گرفته ولی هیچ تغییر در وضعیت موجود قابل مشاهده نیست، باید بگوییم که هجمه های دشمن به حدی گسترده است که اگر در صورت تلاش همه جانبه این ستاد باز هم وضعیت را به همین صورت ثابت نگه داریم کار بزرگی صورت گرفته است چرا که دشمن در همه بخشها مانند ایجاد شبهه دو دستگی، تفرقه، بی بندوباری به صورت سازمان یافته ورود پیدا کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ضمن تشکر از مسئولین استان در کمک به ستاد یادآور شود: با توجه به وظیفه و تکلیف شرعی و کمک مسئولان استان توانسته ایم از انجام وظایف برعهده خود به خوبی جامعه عمل بپوشانیم که حاصل آن در تمامی شهرهای استان حداقل سه نفر نیرو و امکانات داریم و در تمامی ادارات مرکز استان و سایر شهر شورای امر به معروفمان تشکیل شده است.

وی گفت: ما شورایی امر به معروف و نهی از منکری می خواهیم که که خودش عامل به معروف باشد، لذا ما دنبال این هستیم اول منویاتی که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و اسلام عزیز از ما می خواهد در بخش امر به معروف و نهی از منکر با همان نگرش حرکت کنیم.

وی بیان کرد: اگر شورای هم داشته باشیم باید شورای درست و حسابی باشد که در این جهت معاونت سازمانهای نظامی قضایی بیشترین مسئولیت و وظیفه نظارتی و هم گزینشی را برعهده دارد و در اغلب شهرهای ما هسته های گزینش تشکیل شده است و سعی شده که فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیاده شود.

الله مرادی ضمن گلایه از برخی نهادها گفت: علی رغم تذکر به اجرای برخی مراسمات ضد اخلاقی ولی می بینیم باز هم همان اداره که تذکر خورده دوباره به اجرای همان مراسم اقدام می کند و به همین از مسئولان ذی ربط انتظار دارم ضمن اینکه ستاد به نوبه خود تذکرات لازم را می دهد، آنها هم به عنوان مدعی العموم امر به معروف و نهی از منکر مدیران مربوطه بخواهند که البته این کار هم در دستور کار ما هم هست که کدام منکر باید نهی شود کدام منکر واقعاً منکر خطر ناکی برای ماست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان گفت: بینش سیاسی لازمه امر به معروف و نهی از است و نباید با بستن چشمها فقط شعار نهی از منکر بدهیم، ستاد امر به معروف در تمامی بخش های که منکر وجود داشته باشد وارد می شود حال آن منکر سیاسی، اخلاقی، اقتصادی و... باشد وظیفه خود را انجام و موضع خود را می گیریم.

900/900

کد خبر: 956470

وب گردی

وب گردی