نمایش ۵ فیلم در پاتوق فیلم کوتاه

5 فیلم «جمعه قالی»، «تروفه»، «سبز و صورتی»، «جایی برای فروش» و «درهای شناخت» در پاتوق فیلم کوتاه این هفته به نمایش درخواهند آمد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از انجمن سینمای جوانان ایران، چهارمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه – سینما آینده، روز دوشنبه بیست و هشتم خردادماه با نمایش دو فیلم کوتاه داستانی، یک مستند، یک انیمیشن و یک فیلم تجربی خارجی کار خود را ادامه خواهد داد.

در این برنامه که توسط انجمن سینمای جوانان و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و انجمن فیلم کوتاه ایران برگزار می‌شود، فیلم‌ مستند «جمعه قالی» به کارگردانی مهدی اسدی، فیلم داستانی «تروفه» به کارگردانی اصغر لائی، انیمیشن «سبز و صورتی» به کارگردانی سپیده اقبالی، فیلم داستانی «جایی برای آرامش» به کارگردانی جمیل عامل صادقی و فیلم تجربی «درهای شناخت» به کارگردانی کارولین شوارتز از کشور آلمان به نمایش درخواهند آمد.

در این جلسه همچنین فیلم‌های به نمایش درآمده توسط کارشناس برنامه، کاوه قهرمان مورد نقد و تحلیل قرار خواهند گرفت. از آثار این فیلم‌ساز جوان می‌توان به «تاریخ، ما، بیهقی» و «مونولوگ» اشاره کرد.

پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌‌شود و حضور کلیه علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.

502

کد خبر: 956491

وب گردی

وب گردی