برگزاری دوره‌  نگارش مقاله‌های علمی در کانون

 کانون زبان ایران برای تابستان امسال دوره‌ی مجازی نگارش مقاله‌های علمی (Academic Writing) را تحت سامانه مدیریت آموزش (LMS) برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از کانون زبان ایران، دوره‌ مجازی نگارش مقاله‌های علمی برای دانشجویان به ویژه تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی رشته‌های گوناگون دانشگاهی طراحی شده است.

شرکت کنندگان در این دوره با مبانی نگارش پیشرفته، اجزا و اصول آن، محتوای بخش‌های مختلف مقاله‌های علمی پژوهشی به زبان انگلیسی آشنا می‌شوند.

هم‌چنین تمامی منابع آموزشی مورد استفاده در دوره‌ مجازی از میان به‌روزترین کتاب‌های مبتنی بر اصول و استانداردهای APA انتخاب شده و به صورت محتوای الکترونیکی در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

شرکت کنندگان می‌توانند در طول دوره، جلسه‌های برگزار شده را به صورت آنلاین مشاهده و اسلایدهای مربوط به هر جلسه را به صورت فایل PDF دریافت کنند.

این دوره طی 8 جلسه 3 ساعته از تاریخ 16 تیر تا 3 شهریور از سوی یک عضو هیات علمی دانشگاه و کارشناس تکنولوژی آموزشی برگزار می‌شود و هزینه‌ شرکت در آن 147 هزار تومان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند در بازه‌ زمانی اول تا دهم تیر 97 با مراجعه به پایگاه اینترنتی کانون زبان ایران به نشانی: www.ilireg.ir بخش زبان‌آموزان در قسمت آموزش الکترونیک (مجازی) نسبت به پرداخت اینترنتی شهریه و ثبت نام خود اقدام کنند

با توجه به ظرفیت مشخص هر کلاس (20 نفر) اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند و به شرکت کنندگانی که دست‌کم در شش جلسه حضور فعال داشته باشند گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

502

کد خبر: 956524

وب گردی

وب گردی