رودخانه کرج جان پدر و دختر 9 ساله اش را گرفت

پدری که برای نجات دختر 9 ساله اش به داخل روخانه کرج رفته بود، به علت شدت جریان آب، جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ حسنعلی فیروزخواه گفت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن دختر 9 ساله ای به همراه پدرش در رودخانه کرج، کیلومتر 12 جاده چالوس روستای "آدران"، بلافاصله ماموران گشت انتظامی به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در بررسی این حادثه، مشخص شد، دختر 9 ساله ای که به همراه خانواده اش برای تفریح به داخل باغی در روستای آدران رفته بود، برای بازی به کنار رودخانه می رود که شدت آب رودخانه، دختر را با خود می برد.

وی با بیان اینکه پس از غرق شدن کودک، پدرش نیز برای نجات وی به داخل رودخانه رفته و وی نیز غرق می شود، افزود: جسد پدر خانواده از آب گرفته شد، اما جسد دختر را آب با خود برد که تلاش برای یافتن آن ادامه دارد.

سرهنگ فیروزخواه در پایان با اشاره به شروع فصل تابستان، گرمای هوا و رفتن شهروندان به کنار رودخانه برای تفریح و گردش به شهروندان، توصیه کرد: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی از رفتن به کنار رودخانه ها و چادر زدن اجتناب کنید در غیر این صورت، مراقب کودکان و اعضای خانواده خود باشید تا شاهد داغ‌دار شدن خانواده‌ ها نباشیم.

700

کد خبر: 956612

وب گردی

وب گردی