طرح اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی به صورت جدی پیگیری شود

استاندار کردستان تاکید کرد: طرح اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی فرصتی مغتنم است که بایدبه صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش ایسکانیوز، بهمن مرادنیا در کارگروه تخصصی شورای اشتغال استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق دستاوردهای جلسه پیشین، انتظار داشتیم که پیشرفتی در ارتقاء جایگاه استان در حوزه جذب اعتبارات داشته باشیم ، اما متاسفانه این امر تا کنون محقق نشده است.

وی با ذکر اینکه این امر بدان دلیل که جلسات جدی گرفته نشده و مصوبات هر جلسه پس از پایان جلسه مورد غفلت واقع می‌شود، تصریح کرد: جلسات باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

استاندار کردستان اظهار کرد: تاکید بر جذب اعتبارات به دلیل بسته شدن سامانه تا پایان هفته جاری است.

مرادنیا با ذکر اینکه ثبت طرح‌های اشتغال طی فرصت باقی مانده باید با جدیت صورت گیرد، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که فرصت ها تکرار نشدنی است.

وی با بیان اینکه در راستای جذب اعتبارات اشتغال، باید الگویی از تجربیات موفق سایر استان‌ها در استان کردستان همانند سازی و اجرایی شود، ادامه داد: علاوه بر این امر، طرح‌های در دست بررسی استان بسیار زیاد است، اما متاسفانه وقت کافی برای بررسی این طرح‌ها لحاظ نمی‌شود که باید این رویه را تغییر داد.

مرادنیا با اشاره به اینکه وجود بالغ بر 1400 طرح اشتغال فراگیر و خانگی استان سریعا بررسی و ترتیب اثر داده شود، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در این حوزه ناموفق عمل کرده "صنعت و خدمات" است که می‌طلبد مسئول آن راه‌های جدید را شناسایی و به کارگیری کند.

وی در پایان یادآور شد: طرح اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی فرصتی مغتنم در حوزه صنعت و معدن است که باید با جد پیگیری شود.

900

کد خبر: 956668

وب گردی

وب گردی