موسوی: دوست دارم جام قهرمانی را بالای سر رونالدو ببینم/ مسی و مارادونا، فوتبال در خون‌شان است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دوست دارم کاپ قهرمانی را همیشه بالای سر رونالدو ببینم چون این بازیکن تلاش خیره کننده ای را انجام داده تا به این سطح از فوتبال برسد.

علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص اینکه مدعی های قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه مانند برزیل، آلمان، آرژانتین و اسپانیا نتایج ضعیفی تا اینجای کار کسب کرده اند، اظهار داشت: همه تیم های حاضر در جام جهانی تغذیه، تمرین و امکانات بسیار خوبی داشته تند. ایسلند با 350 هزار جمعیت و تیم دیگری با 3 میلیون جمعیت در یک سطح بازی می کنند و این موضوع نشان می دهد فوتبال دنیا به سمت حرفه ای شدن می رود و به هم نزدیک شده است.

وی ادامه داد: با توجه به استفاده از تکنولوژی جدید کمک داور ویدئویی و تشخیص عبور توپ از خط دروازه در جام جهانی، هم عدالت کامل برقرار است و هم شاهد بازی های زیباتری نسبت به جام جهانی های قبلی هستیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تا کنون قهرمان جام جهانی نشده اند، تصریح کرد: دوست دارم کاپ قهرمانی را همیشه بالای سر رونالدو ببینم چون این بازیکن تلاش خیره کننده ای را انجام داده تا به این سطح از فوتبال برسد ولی بازیکنانی مثل مسی و مارادونا، فوتبال در خون‌شان است.

موسوی تأکید کرد: با توجه به مسائلی که گفتم فوتبال دنیا خیلی به هم نزدیک شده و نمی توان گفت تیم هایی مثل آرژانتین یا برزیل و آلمان از قبل قهرمان هستند ولی به نظرم پرتغال می تواند به این مهم دست پیدا کند.

وی در پایان در مورد بازی های کلمبیا-ژاپن و روسیه-مصر خاطرنشان کرد: مصر هم مانند عربستان است ولی باکلاس تر فوتبال بازی می کند و می تواند برای روسیه حریف سخت تری باشد. ژاپن هم تیم آسیایی و سخت کوشی است که سرعت بالایی دارد و با توجه به اینکه کلمبیا به سبک آمریکای جنوبی فوتبال بازی می کند، بازی زیبا و خاصی خواهیم دید.

606

کد خبر: 956695

وب گردی

وب گردی