آقایی: تیم های سطح پایین قدرتمند شده اند/ سیستم تیم ملی ایران بسیار هوشمندانه است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم هایی که در سطح پایین تری قرار داشتند قدرتمندتر شده و خودشان را نشان داده اند که این نکته خوبی است.

عباس آقایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اسپانیا در دومین بازی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: قبل از بازی با مراکش همه می گفتند ما نمی توانیم مقابل این تیم نتیجه بگیریم ولی فوتبال در 90 دقیقه مشخص می شود. روی کاغذ اسپانیا از ما قدرتمند تر است ولی با توجه به انسجام تیمی تیم ملی کشورمان ما توانایی گرفتن مساوی و حتی شکست اسپانیا را داریم.

وی ادامه داد: سیستم بازی کردن تیم ایران بسیار هوشمندانه است و کی روش نشان داده که چقدر روی بازیکنانش کار کرده است. امیدوارم در ادامه بتوانیم امتیاز مورد نیاز برای صعود به مرحله بعد را کسب کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه مدعی های قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه مانند برزیل، آلمان، آرژانتین و اسپانیا نتایج ضعیفی تا اینجای کار کسب کرده اند، گفت: به دلیل اینکه تمرکز بیشتر رسانه ها و مردم دنیا روی تیم هایی مثل برزیل و آلمان و آرژانتین و ... بوده، تیم هایی که در سطح پایین تری قرار داشتند قدرتمندتر شده و خودشان را نشان داده اند که این نکته خوبی است.

آقایی در پایان در خصوص دیدار کلمبیا-ژاپن و روسیه-مصر خاطرنشان کرد: تیم های آمریکای جنوبی نشان داده اد که فوتبال بسیار حرفه ای بازی می کنند که این موضوع را در بازی تیم های مکزیک و پرو دیدیم و قطعا کلمبیا هم قدرتمند ظاهر می شود. با دیدن یک بازی عیار روسیه کاملا مشخص نشد ولی نشان داد بازیکنان قدرتمندی دارد. مصر هم فوتبال سرعتی بازی می کند و اگر صلاح هم در ترکیب باشد که این تیم موفق خواهد شد.

606

کد خبر: 956718

وب گردی

وب گردی