کولاکوویچ: ترکیب جوانان و بازیکنان با تجربه من را امیدوار کرد

سرمربی تیم ملی والیبال می گوید که ایران دیگر شانسی برای حضور در مرحله نهایی نخواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار با آمریکا و استفاده از بازیکنان جوان گفت: امروز مرتضی شریفی، قائمی و غفور را به دلیل مصدومیت نداشتیم و می ترسیدم برای سعید معروف به دلیل فشردگی بازی ها مصدومیت ایجاد شود. وادی در گذشته خوب تمرین کرده بود و امروز از او استفاده کردیم. مجرد نیز شرایطی مانند وادی داشت و امروز نیز شانس بازی به او رسید و باید این شرایط را تجربه کند تا در آینده کمک حال او باشد.

وی افزود: اگر دو بازی آمریکا را دیده باشید، آمریکا با قدرت بیشتری برابر صربستان و لهستان به میدان رفت اما ما از دو حریف قبلی بهتر بودیم. هر چند سه بر صفر شکست خوردیم اما در همه ست ها جنگیدیم و رقابت نزدیکی با حریف خود داشتیم. از تماشاگران ایرانی که در دو روز گذشته از تیم ما حمایت کردند و برابر آمریکا نیز حامی ما بودند تشکر می کنم. مردم از این شهر فاصله زیادی داشتند اما با جان و دل تیم ملی خود را تشویق کردند و باز هم از آنها تشکر می کنم. از شکست خوشحال نیستم و فکر می کنیم می توانستیم یک ست را ببریم اما بدانید که برابر بهترین تیم دنیا بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا به اهداف خود دست پیدا کردید، خاطر نشان کرد: بعضی از بازیکنان آن چیزی که من می خواستم بودند و به هدفی که در نظر داشتیم رسیدند و برای آینده ما را امیدوار کردند و بعضی از آنها نیز باید تلاش بیشتری انجام دهند. بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه نشان دادند که می توانیم ترکیب خوبی برای آینده داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا باز هم تیم ملی در هفته پنجم تغییر خواهد داشت، عنوان کرد: ما چند بازیکن مصدوم داریم و قطعا چند تغییر خواهیم داشت.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا امیدی برای صعود به مرحله بعدی داریم، گفت: الان فکر می کنم که دیگر این شانس را نداشته باشیم.

601

کد خبر: 956731

وب گردی

وب گردی