شکایت ترامپ از رسانه های آمریکا

رییس جمهوری ایالات متحده در توییت های اخیر خود رسانه های آمریکایی را به قدر نشناسی و بی توجهی نسبت به نشست با رهبر کره شمالی متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در توییتر خود با تاکید بر اهمیت دیدار تاریخی خود با رهبرکره شمالی از بی توجهی و قدر ناشناسی رسانه های داخلی آمریکا نسبت به این موضوع اعلام نارضایتی کرد.

دونالد ترامپ نوشت:" درحالی که خلع سلاح هسته ای کره شمالی همه جا با ستایش و تحسین همگان مواجه شد برخی در ایالات متحده ترجیح می دهند این موفقیت عظیم را شکست جلوه دهند."
منتقدان براین باورندکه توافق هسته ای با کره شمالی در حد یک امضا باقی مانده است.

نظر سنجی روز یکشنبه روزنامه واشنگتن پست نشان می دهد 55درصد آمریکایی ها معتقدند نشست ترامپ و کیم درزمان مناسب صورت نگرفته است.

درپاسخ به استدلال مکرر ترامپ که می گوید کره شمالی دیگر تهدید هسته ای نیست اکثرمخاطبان نوشتند: "خواهیم دید!"
رییس جمهوری آمریکا عقیده دارد توافق هسته ای وی با کره شمالی منجر به نجات جان میلیونها نفر و نیز مانع از هدر رفت بودجه های عظیم مانور مشترک با کره جنوبی شده که این امر شگفتی مقامات پنتاگون را برانگیخته است.
وی با متهم کردن رسانه های آمریکایی به"نشر اخبار دروغین"ادعا کرد درتحقق صلح جهانی به موفقیت عظیمی نائل شده است، اما دقیقا توضیح نداد این گفته او به چه معناست؟

کد خبر: 956745

وب گردی

وب گردی