امنیت حاکم بر کشور مرهون خون شهداست

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: امنیتی که امروز در کشور ما حاکم است در هیچ نقطه از دنیا وجود ندارد و همه اینها مرهون خون شهداست.

به گزارش ایسکانیوز اشکان معصومی در دیدار با خانواده شهید غلامرضا بسنده افزود: نور شهدا هرگز خاموش نمی‌شود و عزت، اقتدار، سربلندی و موفقیت ما از وجود خون پاک شهداست.

وی یادآور شد: حضور در جمع خانواده معظم شهدا موجب تجدید روحیه در بین هر انسانی می‌شود، امروز دانشجویان ما باید از شهدا و خانواده معظم شهدا الگوبرداری کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزود: صبر خانواده شهدا بزرگ‌ترین درسی بود که در دوران 8 سال دفاع مقدس به رزمندگان اسلام داده شد و امروز همه ما مرهون صبر خانواده‌های معظم شاهد هستیم.

وی ادامه داد: ما در مقابل خون شهدا مسئولیم، هرچقدر در جامعه تلاش کنیم باعث خوشحالی شهدا می‌شود زیرا شهدا ناظر بر اعمال ما هستند.

معصومی خاطرنشان کرد: به برکت خون پاک شهدا این نظام پابرجاست و اقتدار نظام با شهداست.

وی اظهار داشت: همه ما مرهون و مدیون خون شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم شهدا هستیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: همه‌ چیز کهنه می‌شود اما آن چیزی که زمان را نمی‌شناسد و هرگز تغییر نمی‌کند، خون پاک شهداست که در تمام دوران نو و تازه است.

وی تأکید کرد: همدلی، حفظ اتحاد و وحدت و پیروی از ولایت‌فقیه مانع نفوذ دشمن به ایران اسلامی خواهد شد و امروز دشمن از اتحاد بین دولت و مردم در هراس است.

202

کد خبر: 956764

وب گردی

وب گردی