پخش سریال های تازه در شبکه آی فیلم

کانال آی‌فیلم۲، سریال‌های تازه‌ای را جایگزین سریال‌های ویژه ماه رمضان کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه «عبور از پاییز» محصول سال ۱۳۸۸ در باکس ساعت ۱۶ آی‌فیلم۲ قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، سریال «عبور از پاییز» به‌کارگردانی مسعود شاه‌محمدی دربارهٔ زندگی مرد ثروتمندی به نام فرخ است که با دختران و دامادهایش رابطه خوبی دارد اما احساس می‌کند که دوران بازنشستگی‌اش فرا رسیده و باید اموال و مسئولیت‌های خود را به دخترانش واگذار کند؛ اما شروطی دارد…

بازیگرانی همچون چنگیز جلیلوند٬ محمود عزیزی، شیرین بینا، برزو ارجمند، امیر آقایی، بهناز جعفری، رامین راستاد و محمود بنفشه‌خواه در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

بازپخش «عبور از پاییز» در ساعت‌های ۲۲:۰۰ و ۰۴:۰۰ و ۱۰:۰۰ خواهدبود.

«سایه‌بان» به‌کارگردانی جمشید محمودی، سریال دیگری ست که در ساعت ۱۷:۰۰ هر روز روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن در ساعات ۲۳:۰۰ ٬ ۰۵:۰۰:و ۱۱:۰۰خواهدبود.

در خلاصه داستان این سریال آمده: سایه‌بان قصه ی زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگر نشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه‌هایشان را روشن نگه دارند.

«سایه‌بان» سال گذشته از شبکه دو سیمای حمهوری اسلامی پخش شد و امین تارخ، پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، محمد عمرانی، کامران تفتی، آناهیتا افشار، هستی مهدوی فر و محمدرضا غفاری در آن بازی کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «در حاشیه۲» نیز در ادامه سری اول آن، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ پخش و ساعت‌های ۰۰:۰۰ ، ۰۶:۰۰ و ۱۲:۰۰ بازپخش می‌شود.

برای باکس ساعت ۱۹ سریال «میکائیل» محصول سال ۱۳۹۴ در نظر گرفته شده است.

این سریال را سیروس مقدم کارگردانی کرده و علیرضا خمسه، کامران تفتی، کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، مجید مشیری

پرویز پورحسینی، علی دهکردی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی و متین ستوده در آن بازی کرده‌اند.

ماجرای «میکائیل» از این قرار است: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و دل به دریا می‌زند ...

این سریال در ساعت‌های ۰۱:۰۰ ، ۰۷:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

مجموعه طنز «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی نیز هرشب رأس ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۰۸:۰۰ و ۱۴:۰۰ بازپخش می‌شود.

این مجموعه در ادامه سریال «دودکش» در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است و شخصیت‌های همان سریال درگیر ماجرای جدیدی می‌شوند.

در آخرین باکس سریال آی‌فیلم ۲، سریال «پدر سالار» اکبر خواجویی با بازی محمدعلی کشاورز قرار گرفته است.

این سریال خاطره برانگیز که محصول سال ۱۳۷۴ است، هرشب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۳:۰۰ ٬ ۰۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ تکرار آن پخش می‌شود.

503

کد خبر: 956780

وب گردی

وب گردی