به مجرد اینکه کسی در شعار حرف از دین بزند کفایت نمی کند

امام جمعه کرمان گفت: به مجرد اینکه کسی در شعار حرف از دین، ایمان و اسلام بزند حتما این کفایت نمی کند بلکه باید در صحنه عمل در میدان های سخت و آسان مورد آزمایش الهی قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اظهار داشت: هر انسانی در آزمایش ها و ابتلاهای فراوانی که در زندگی دارد خداوند تبارک تعال او را می سنجد و می آزماید.

وی افزود: به مجرد اینکه کسی در شعار حرف از دین، ایمان و اسلام بزند حتما این کفایت نمی کند بلکه باید در صحنه عمل در میدان های سخت و آسان مورد آزمایش الهی قرار گیرد.

علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم اولویت مسئولان باشد، عنوان کرد: یکی از میدان های بسیار سخت دوران مدیریت است و هر چه حوزه ماموریتی فرد سخت تر و مهم تر باشد امتحان ها سخت تر خواهد بود و سازمان اوقاف و امور خیریه یکی از این میدان های سخت و حساس در کشور است.

وی گفت: کسانی که در این مجموعه کار و خدمت می کنند مطمنئا در هر تصمیمی که می خواهند بگیرند مورد آزمایش الهی واقع می شوند و اجرشان در پیشگاه خداوند والا و بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان داشت: آنچه که عقل حکم می کند این است که همه انسان ها را معدلی مورد سنجش قرار دهیم.

900

کد خبر: 956814

وب گردی

وب گردی