در تمام پروژه های عمرانی نیازمند حمایت بخش خصوصی هستیم

استاندار خراسان رضوی گفت: بخش خصوصی در تکمیل پروژه ها تاثیر زیادی دارد و خوشبختانه همکاری خوبی داشته‌اند و ما در تمام پروژه های عمرانی نیازمند حمایت بخش خصوصی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رشیدیان ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری نیشابور اظهار کرد: باید بدانیم با اولویت بندی می توانیم بهتر از قبل پروژه های استان را تکمیل کنیم و استان به سمت رشد و پیشرفت حرکت کند.

وی افزود: گازرسانی درخراسان رضوی از ابتدای شروع دولت یازدهم ۵۶ درصد رسیده بود و در پاییز امسال به بالای ۹۰ درصد خواهد رسید.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: تمام تلاش ما این است که ظرفیت های بهداشتی و درمانی را در این استان افزایش دهیم و تاکنون با اقدامات انجام شده این مهم تاکنون ۳۳ درصد افزایش پیدا کرده‌است و متاسفانه سرانه تخت های بیمارستانی ما کافی نیست.

وی بیان کرد: ۳ شهر در کشور به عنوان مهم ترین شهر های فرهنگی انتخاب شده اند که نیشابور جزو آنها است و این شهر می تواند در این زمینه رشد کند و شهرت جهانی بیشتری کسب کند.

رشیدیان اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه گندم وضعیت خوبی داریم و از شروع سیاست های ارزی ، صادرات و واردات رشد خوبی داشته است.

وی گفت: ما با حمایت از کالاهای داخلی می توانیم کاهش هزینه ها را رقم بزنیم و در این راستا به عنوان دستگاه دولت باید تلاش کنیم و همچنین در پروژه های دولتی با حفظ کیفیت با کمترین هزینه آنها را به اتمام برسانیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: نباید اجازه دهیم برخی جوسازی های اخیر بر اقشار مختلف جامعه مخصوصا قشر ضعیف و کم درآمد تاثیر داشته باشد.

وی بیان کرد: بخش خصوصی در تکمیل پروژه ها تاثیر زیادی دارد و خوشبختانه همکاری خوبی داشته‌اند و ما در تمام پروژه های عمرانی نیازمند حمایت بخش خصوصی است.

کد خبر: 956822

وب گردی

وب گردی