خاطرات جکی چان کتاب می شود

جکی چان‌ آماده است تا ماجراهای بیشتری از زندگی و مسیر حرفه‌ای کاری فوق‌العاده‌اش را با مردم به اشتراک بگذارد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از اسوشیتدپرس، ستاره بلاک‌باسترهایی مثل «ساعت شلوغی» و «کونگ‌فو پاندا» کتاب خاطراتی نوشته که قرار است ماه نوامبر منتشر شود.

خانه نشر سایمون اند شوستر حقوق رسمی انتشار این کتاب خاطرات که گفته می‌شود بسیار روراست و صادقانه خواهد بود را خریداری کرده است. گالری بوکس که یکی از زیرشاخه‌های سایمون اند شوستر در ایالات متحده است، کتاب «هرگز بزرگ نشو» نوشته این هنرمند رزمی‌کار و بازیگر را منتشر خواهد کرد.

به گفته جنیفر برگستروم که معاون ارشد این خانه نشر است، این کتاب روایتی بدون سانسور از تمام اتفاق‌های قابل‌توجهی که برای این ستاره افتاده خواهد بود. این اتفاق‌ها از دوران جوانی او در آکادمی نمایش چین آغاز می‌شوند و به تعداد بالای تجربه‌های نزدیک به مرگ چان چه پشت و چه جلوی دوربین نیز می‌پردازند. این هنرمند ۶۴ ساله همچنین درباره فیلم ساختن در هنگ‌کنگ و هالیوود می‌نویسد و از نقصان‌هایش به عنوان یک مرد خانواده می‌گوید.

این کتاب اتوبیوگرافی در عین حال قسمتی از دوران جوانی چان را پوشش می‌دهد که در آن او به «جمع‌آوری دارایی‌ پرداخت» و به نقش اخیر او به عنوان یکی از سفیرهای حسن نیت یونیسف اشاره می‌کند. علاوه بر این، مساله آورده شدن نام او به عنوان یکی از ۱۰ سلبریتی خیر برتر جهان توسط مجله معتبر فوربز یکی از تمرکزهای این کتاب خاطرات خواهد بود.

ایان مک‌گرگور، مدیر نشر قسمت کتاب‌های غیرداستانی سایمون اند شوستر در بریتانیا گفت: من از دهه ۱۹۸۰ تا به حال یعنی بعد از زمانی که به خاطر بروس لی بزرگ فقید به سمت کونگ‌فو جذب شدم، هوادار بزرگ فیلم‌های جکی چان بوده‌ام و همیشه خواستار آثار بیشتری از او بوده‌ام. سایمون اند شوستر بریتانیا بسیار هیجان‌زده‌ است که می‌تواند کتاب‌ خاطرات او را منتشر کند.

خود چکی چان هم گفت: امیدوارم کسانی که داستان‌های من را می‌خوانند به این نتیجه برسند که جکی چان هم بالاخره مردی عادی است که البته شجاعت و تعهد لازم برای انجام دادن کارهای خارق‌العاده را داشته است.

جرمی روبی-استراوس مدیر عامل گالری بوکس گفت: جکی چان بازیگری عالی و مردی است که نفسی همیشه جوان دارد. ما هم در کنار او تعهد خودمان به کتاب «هرگز بزرگ نشو» را اعلام می‌کنیم.

منبع: مهر

502

کد خبر: 956832

وب گردی

وب گردی