حضور چندین کشور خارجی در همایش امسال/ ارسال 620 مقاله به دبیرخانه همایش در حوزه انرژی

دبیر هیات اجرایی دوازدهمین همایش بین المللی انرژی از برپایی بزرگترین گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه انرژی در روزهای 29 و 30 خردادماه خبر داد و گفت: تاکنون 620 مقاله فارسی و انگلیسی در حوزه انرژی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مصطفی توانپور، دبیر هیات اجرایی دوازدهمین همایش بین‌المللی انرژی ، درباره این همایش اظهار داشت: همایش بین المللی انرژی که بزرگترین گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه انرژی کشور محسوب می شود، با تمرکز بر موضوعات سیاستی و کاربردی بخش انرژی است.

او در این زمینه ادامه داد: این همایش دوازدهمین دوره خود را سپری می کند که در این دوره با شعار «سامانه های اخلاق در زنجیره انرژی-آب-محیط زیست» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 29 و 30 خردادماه سال جاری با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته داخلی و خارجی برگزار می شود که این همایش مشتمل بر بخش های ارائه مقالات، سخنرانی های کلیدی و میزگردهای تخصصی است.

توانپور با اشاره به اینکه دوازدهمین همایش بین‌المللی انرژی توسط کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران برپا شده است، افزود: این همایش با همکاری وزارت‌خانه‌های نیرو و نفت، سازمان حفاظت محیط زیست، پژوهشگاه نیرو، دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی، سازمان ها، شرکت های مرتبط در بخش انرژی در داخل کشور، شورای جهانی انرژی و منشور بین‌المللی انرژی در خارج از کشور برگزار می‌شود.

دبیر هیات اجرایی دوازدهمین همایش بین المللی انرژی تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه این همایش وزیر نیرو، معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان محیط زیست، دبیر کل منشور بین المللی انرژی و دبیر کل شورای جهانی انرژی حضور داشته و سخنرانی خواهند کرد.

او با بیان اینکه در این دوره از همایش 620 مقاله فارسی و انگلیسی به دبیرخانه ارسال شده است، بیان داشت: از میان این مقاله ها تعدادی به صورت سخنرانی و تعدادی به شکل پوستر ارائه خواهند شد که مقالات و سخنرانان علمی خارجی از کشورهای آلمان، انگلیس، اسپانیا، بلژیک، سوئیس، اتریش، استرالیا، نروژ، ترکیه، مالی، هند و پاکستان خواهد بود.

توانپور در انتهای سخنان خود گفت: همچنین همزمان با برگزاری همایش، نمایشگاه جانبی نیز برگزار خواهد شد که فرصتی برای شرکت ها و موسسات فعال در حوزه انرژی جهت ارائه آخرین دستاوردهای خودشان است که در یک فضای علمی مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

402

کد خبر: 956837

وب گردی

وب گردی