بازار داغ کری خوانی هواداران ایران و اسپانیا در کازان

صدرنشینی یوزپلنگ های ایرانی در جام جهانی 2018 اعتماد به نفس خوبی به هواداران فوتبال ایران داده است.

به گزارش ایسکانیوز، جام جهانی 2018 با شگفتی های زیادی در دور اول همراه بود از توقف آرژانتین مقابل ایسلندگرفته تا شکست آلمان قهرمان جهان مقابل مکزیک! پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش شاید قابل پیش بینی بود اما صدرنشینی ایران در گروه مرگ مسابقات اتفاقی حیرت انگیز برای فوتبال جهان محسوب می شد. قرار گرفتن ایران بالاتر از اسپانیا و پرتغال شاید زیباترین تصویرجام جهانی 2018 برای هواداران فوتبال ایران است که سال ها در یادها و خاطره ها باقی می ماند. حتی اگر تیم ملی مقابل دو تیم قدرتمند فوتبال جهان یعنی اسپانیا و پرتغال نتواند نتیجه لازم را بگیرد و از صعود باز بماند!

همین صدرنشینی یوزپلنگ های ایرانی در جام جهانی 2018 اعتماد به نفس خوبی به هواداران فوتبال ایران داده است. هواداران دو تیم ایران و اسپانیا از دیروز کم کم وارد شهر کازان شده اند و شهر به مرور در تسخیر پرچم های دو کشور ایران و اسپانیا قرار می گیرد! روز گذشته هواداران فوتبال ایران با دیدن تماشاگران اسپانیایی برای آنها کری خوانی می کردند! هواداران فوتبال ایران بااعتماد به نفس مثال زدنی به اسپانیایی ها می گفتند از شما هم عبور خواهیم کرد! حتی برخی جملات تندتری بر زبان می آوردند.

اتفاقی که باعث حیرت هواداران فوتبال اسپانیا شده است و آنها گاهی خیره و با دهانی نیمه باز! پاسخی برای هواداران تیم ملی ندارند و گاهی هم می گویند با گل های زیاد شکست تان می دهیم.

در حال حاضر بازار کری خوانی روی سنگ فرش های خیابان های شهر کازان داغ است. هواداران تیم ملی امیدوارند که رویای شیرین صعود برای اولین مرتبه به حقیقت تبدیل شود و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی 2018 تاریخ ساز شود. جالب است که روس ها در این کری خوانی ها بیشتر سمت ایرانی ها را می گیرند و دوست دارند که تیم ملی ایران به خواسته اش برسد و حتی برخی از روس ها را می توانید ببینید که مچ بند جمهوری اسلامی ایران را بر دست دارند.

اهالی کازان این روزها بیشتر از همیشه با ایران و ایرانی همراه هستند. چهارشنبه شب مشخص خواهد شد که رویای امتیاز گرفتن ایران از تیم اسپانیا به حقیقت می پیوند یا فوتبال یک شب دیگر شگفتی برای فوتبالدوستان ایرانی رقم نمی زند.

601

کد خبر: 956918

وب گردی

وب گردی