دستگیری 1387 مجرم در تهران

فرمانده انتظامی پلیس پایتخت در رابطه با جرایم مکانیزه راهنمایی و رانندگی گفت: در حال حاضر 70درصد از جریمه هایی که در این حوزه انجام می شود مکانیزه است و تنها 30 درصد آن دستی و توسط ماموران اعمال می شود که پیامک های تخلفات نیز برای رانندگان صادر می شودو عدم ارسال پیامک تخلف ،به هر دلیل مشکلی است که باید بین پلیس و شهرداری حل شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز دوازدهمین برنامه رعد پلیس راهور ناجا با حضور رئیس پلیس پایتخت در پلیس پیشگری فاتب برگزار شد. این عملیات نمایانگر طرح هایضربتی پلیس درکشفیات اموال مسروقه بود.

سردار رحیمی گفت: این عملیات با همکاری همه رده های پلیس اجرا شد و در این مرحله که با هماهنگی دستگاه قضایی انجام شد 206 حکم برای ورود به محل ها و محدوده های فعالیت سارقان و اماکنی که مالخری انجام می شد صادر شده است و نتیجه اجرای این مرحله از عملیات رعد دستگیری 513 سارق و کشف 584 سرقت بود و ارزش اموال مشکوفه بالغ بر 3میلیارد و 200 میلیون تومان است.

فرمانده انتظامی پلیس پایتخت افزود: در عملیات دستگیری سارقان 19 باند منهدم و 55 قبضه سلاح سرد و 17 قبضه سلاح جنگی و شکاری ازسارقان کشف شد در کنار برخورد با سارقان و مالخرها، برخورد با اقلام ضد فرهنگی که متاسفانه بازار فعالی هم در تهران دارد داشتیم وبالغ بر 13 هزار سی دی مستهجن و غیر اخلاقی کشف کردیم.

سردار رحیمی گفت: برخورد با قاچاقچیان کالا نیز به طور ویژه در این عملیات دنبال شد و علاوه بر متلاشی شدن 3 باند مهم قاچاق بالغ بر 3 میلیارد و 900میلیون تومان انواع و اقسام کالا کشف شد.

فرمانده انتظامی پلیس تهران ادامه داد: درحوزه مواد مخدر نیز 282 نفر فروشنده دستگیر و 8 باند در این رابطه متلاشی شدند.

وی گفت: ما سعی داریم در ابعاد مختلف مظاهر بی انضباطی های اجتماعی و نا امنی های اجتماعی را که مردم را ناراحت می کند از نقاط مختلف سطح شهر تهران جمع کنیم و برخورد با بی نظمی های اجتماعی یک هم افزایی بین همه پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی شهر تهران است.

705

کد خبر: 956958

وب گردی

وب گردی