پاشازاده: اطمینان دارم بازی مقابل اسپانیا لذت بخش خواهد بود

کارشناس فوتبال گفت: اسپانیا بازیکنان با کیفیتی دارد و این کار ما را چند برابر سخت می کند اما اطمینان دارم بازی مقابل اسپانیا لذت بخش خواهد بود.

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص بازی فردا (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال ایران برابر اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: اگر بخواهیم واقع نگر باشیم و درست نگاه کنیم تیم ملی ایران شانسی برابر اسپانیا ندارد، اما به هر حال در بازی اول نشان دادیم که می توانیم جانانه دفاع کنیم و مالکیت توپ را به حریف بدهیم و امتیاز بگیریم.

وی افزود: اما نباید این نکته را فراموش کرد که تیم ملی اسپانیا خودش استاد این نقشه است و از توانایی فیزیکی خاصی برخوردار است. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند و این کار ما را چند برابر سخت می کند. اطمینان دارم که بازی مقابل اسپانیا لذت بخش خواهد بود.

کارشناس فوتبال در ادامه تصریح کرد: اگر به جام جهانی نگاه کنیم و بازی های آلمان و مرکزیک، آرژانتین و ایسلند را بنگریم، می بینیم که ما هم شانس مقابل تیم فوتبال اسپانیا داریم . البته بازی تدارکاتی ما کمتر بوده و از آمادگی کمتری برخوردار هستیم اما بازهم می توان از اسپانیا امتیاز گرفت.

602

کد خبر: 956969

وب گردی

وب گردی