حضور واحدهای دانش بنیان در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: راه اندازی واحدهای دانش بنیان راه حل برون رفت از مشکلات مالی است و به همین خاطر ایجاد این واحدها در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، رحیم صانعی فرد روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سلماس بیان کرد: راه اندازی واحدهای فناور، مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان و راه اندازی مدارس سما برای درآمدزایی دانشگاه ها در دستور کار قرار می گیرد.

صانعی فرد ادامه داد: شناسایی چالش‌های توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و موانع پیش‌روی تجاری‌سازی محصولات این شرکت‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های تعیین‌شده در همین راستاست.

وی شرکت‌های دانش‌بنیان را ستون های مستحکم اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اکنون بخش قابل توجه دستگاه‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا برای کمک به رشد و توسعه اقتصاد کشور حمایت از این شرکت‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

صانعی فرد از رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی سلماس خواست تا راه اندازی واحدهای دانش بنیان را به طور جدی در دستور کار قرار دهد.

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه تغییر مدیریت در دانشگاه آزاد به معنای ناتوانی مدیر قبلی نیست، گفت: تحول در درآمد زایی و ارتقای سطح آموزشی در دوره گذشته مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی سلماس مشهود است.

صانعی فرد افزود: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در انتخاب مدیران مبنی بر بهره گیری از اعضای هیات علمی واحد های دانشگاهی در مدیریت همان دانشگاه است که موجب صرفه جویی در منابع مالی دانشگاه ها می شود.

در این مراسم از خدمات ناصر ناصری قدردانی و داریوش مولایی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس معرفی شد.

کد خبر: 956980

وب گردی

وب گردی