پیوس: ملی‌پوشان ایران با جان و دل مبارزه کردند/ شاگردان کی‌روش می‌توانند شگفتی‌ساز باشند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعضای تیم ملی از لحاظ روحی و فکری بیش از هر زمانی آماده رویارویی با تیم های بزرگ و نامی هستند. 

فرشاد پیوس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال اایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه گفت: خدا را شکر در دیدار اول برابر مراکش موفق شدیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، دیدار بسیار حساس و پرفشاری بود. تیم فوتبال مراکش با قدرت ظاهر شد و چندین موقعیت گلزنی هم ایجاد کرد اما بازیکنان ایران به خوبی از دروازه خود دفاع کردند و با کمی چاشنی خوش شانسی موفق شدند این تیم را شکست دهند و با روحیه بیشتری برابر تیم اسپانیا به میدان بروند.

وی ادامه داد: همه بازیکنان ایران با جان و دل به میدان رفتند و هرکسی که در زمین حضور داشت با همه وجود مبارزه می کرد. در تیم ملی دیگر قرمز و آبی معنایی ندارد و همه یک رنگ برای پیروزی و سربلندی ایران می جنگند. امید ابراهیمی روز خوبی را سپری کرد و وحید امیری کاملا در خدمت تیم بود. علیرضا بیرانوند هم سه عکس العمل و سیو عالی داشت. بازیکنان ما خیلی بهتر از این ها می توانند در این رقابت ها ظاهر شوند؛ سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی و چند بازیکن دیگر می توانستند بهتر باشند که امیدوارم در دیدار برابر اسپانیا و پرتغال روز خوب شان را سپری کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه درباره دیدار بعدی تیم ملی مقابل اسپانیا افزود: روحیه بازیکنان پس از پیروزی برابر تیم ملی مراکش خیلی خوب است این موضوع می تواند کمک شایانی به آن ها در زمین مسابقه کند؛ اعضای تیم ملی از لحاظ روحی و فکری بیش از هر زمانی آماده رویارویی با تیم های بزرگ و نامی هستند. کارلوس کی روش در این دیدار باید همانند بازی با آرژانتین در جام قبل به فکر گرفتن امتیاز باشد. این بازی تمرکز بسیار بالایی می خواهد و کوچکترین اشتباه مقابل بهترین تیم دنیا باعث می شود همه چیز از دست برود. برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم شگفتی ساز این دوره از رقابت های جام جهانی باشد.

601

کد خبر: 956981

وب گردی

وب گردی