اعلام آمادگی سپاه قدس گیلان برای بازسازی راه های ارتباطی در پی وقوع سیل اخیر

فرمانده سپاه قدس گیلان به قطع راه ارتباطی ۷۰ روستا در این منطقه نیز براثر سیل اشاره کرد و گفت: سپاه قدس در حوزه بازسازی راه های ارتباطی نیز امادگی همکاری و مشارکت با سایر نهاد های مرتبط را دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد عبدالله پور سه شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران با اشاره به سیل روز جمعه در برخی از مناطق شهرستان رودسر از آمادگی سپاه قدس گیلان برای کمک به ساخت خانه در این مناطق برای مردم آسیب دیده خبرداد.

وی با بیان اینکه درصورتی که شورای اسلامی روستای کاکرود زمین های برای ساخت منازل مسکونی برای خانوارهای سیل زده اعلام کند سپاه در ساخت منازل برای این خانوارها کمک می کند، افزود: در تأمین لوازم اولیه زندگی نیز این آمادگی در سپاه قدس وجود دارد تا کمک های لازم را انجام دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین به قطع راه ارتباطی ۷۰ روستا در این منطقه نیز براثر سیل اشاره کرد و گفت: سپاه قدس در حوزه بازسازی راه های ارتباطی نیز امادگی همکاری و مشارکت با سایر نهاد های مرتبط را دارد.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته تلاش شده تا نیروهای سپاه و بسیج نیز در منطقه حضور داشته و در امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده کمک کنند، خاطرنشان کرد: برای یافتن مفقودان نیز نیروهای بسیجی در کنار امدادگران حضور دارند.

901/900

کد خبر: 956982

وب گردی

وب گردی