کارگاه آموزش نماز برای فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نشست فرهنگی با موضوع نماز به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و با حضور استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به همراه خانواده برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: از جمله سیاست‌های ستاد اقامه نماز دانشگاه به ویژه در حوزه آموزش و پژوهش، تحقق منویات مقام معظم رهبری و ترویج و ساماندهی برنامه‌هایی است که به اجرای نماز در جامعه کمک می کند.

دکتر موسی مولوی وردنجانی هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و هنری در امر نماز را تربیت انسان و جامعه نمازی دانست و افزود: برای اینکه بتوانیم جامعه ای خوب و به دور از مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی داشته باشیم باید فرهنگ نماز را به معنای واقعی خود در سطح جامعه ترویج و تعمیق دهیم.

وی اظهار کرد: در این نشست فرهنگی کارگاه آموزشی ویژه استادان و کارکنان به همراه خانواده با عنوان مواجهه روشمند با سوالات اعتقادی فرزندان و هنر آموزش مفاهیم ارزشی به آنان با تدریس دکتر عزیزالله مولوی عضو هیأت علمی دانشگاه برگزار شد.

مولوی تصریح کرد: در حاشیه این نشست فرهنگی کارگاه آموزشی با موضوع نماز ویژه فرزندان استادان و کارکنان که در مسابقه نقاشی با موضوع نماز شرکت کرده بودند با تدریس نادری عضو هیأت علمی دانشگاه و حضور پرشور کودکان و نوجوانان برگزار شد.

معاون دانشجویی فرهنگی واحد شهرکرد خاطرنشان کرد: قرائت قرآن کریم توسط محمدهادی طادی قاری نوجوان استان چهارمحال و بختیاری، جشن تکلیف 8 نفر از فرزندان دختر و پسر استادان و کارکنان و اهدای جوایز برندگان مسابقه نقاشی نماز از دیگر برنامه های این نشست فرهنگی در دانشگاه بود.

کد خبر: 957003

وب گردی

وب گردی