فتاحی به انصراف استقلال از دربی سوپرجام واکنش نشان داد

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر اعلام کرد: اگر تیمی در مسابقه سوپر جام شرکت نکند مطمئنا با جریمه و برخورد قانونی سازمان لیگ مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در گفت‌و‌گویی طی روز‌های اخیر عنوان کرده که شفر با برگزاری مسابقه سوپرجام مخالف است و این مربی نمی‌خواهد تیمش را با توجه به اینکه هر دو تیم آسیا هستند در سوپر جام شرکت بدهد. این اظهار نظر مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی صورت گرفته که برنامه‌ریزی چنین مسابقه‌ای از فصل گذشته انجام شده و طبعا واکنش مسئولان سازمان لیگ را در پی خواهد داشت.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه استقلالی‌ها اعلام کرده‌اند شفر تمایلی به حضور تیمش در سوپر جام ندارد و او معتقد است باید به نمایندگان ایران در آسیا کمک کرد گفت: هر تیمی در مسابقه سوپر جام شرکت نکند باید جریمه کلی عدم برگزاری این مسابقه را پرداخت کند.

وی افزود:این مسابقه از نگاه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال یک بازی رسمی محسوب می‌شود و در تقویم مسابقات فصل گذشته گنجانده شده همانطور که سوپرجام لیگ هجدهم هم در تقویم مسابقات امسال (یعنی پایان فصل آتی) گنجانده شده است.

رئیس کمیته مسابقات در ادامه این گفتگو در خصوص اینکه افتخاری مدعی شده شفر تمایلی به برگزاری چنین بازی ندارد گفت: اگر باشگاه استقلال و هر کدام از طرفین این بازی در این مسابقه شرکت نکنند باید جریمه کل مسابقه و ارقام عواید بازی و همچنین ضرر و زیان تیم حریف را هم پرداخت کنند و با آن‌ها برخورد قانونی هم صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص اینکه آیا امکان اینکه تیمی با تیم امید خود در مسابقه سوپرجام شرکت کند وجود دارد گفت: این بسته به نظر سرمربیان است و ما نمی‌توانیم تعیین کنیم که تیم‌ها با چه نفراتی بازی کنند. هر تیم می‌تواند با نفرات دلخواهش در سوپرجام شرکت کند.

601

کد خبر: 957061

وب گردی

وب گردی