فرماندار بندرلنگه: حادثه آتش سوزی پمپ بنزین بندرکنگ خسارت جانی در برنداشت

فرماندار بندرلنگه با بیان اینکه در حادثه آتش سوزی پمپ بنزین بندرکنگ دو خودروی وانت حامل مخازن سوخت کاملا در آتش سوختند گفت: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در بر نداشت.

به گزارش ایسکانیوز، فرماندار شهرستان بندرلنگه در گفت وگو با رسانه های محلی اظهار کرد: در ساعت ۱۳و ۱۰ دقیقه پمپ بنزین یوسفیان بندرکنگ در ۵کیلومتری مرکز شهرستان بندرلنگه دچار حریق شد که در این حادثه دو خودروی وانت حامل مخازن سوخت کاملا در آتش سوختند وسعت آتش به حدی بود که مراکز آتش نشانی شهرداری بندرلنگه، بندرکنگ ، اداره بنادر ودریانوردی و فرودگاه بندرلنگه جهت مهار آتش به محل حادثه اعزام و پس از ۵۰دقیقه، آتش در این محل به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در بر نداشته است.

ایوب زارعی شهرداربندرکنگ در خصوص این حادثه اظهار کرد: بعد از۵ دقیقه از وقوع حریق در جایگاه پمپ بنزین بندرکنگ آتش نشانان این ایستگاه برای خاموش کردن حریق به محل حادثه رفتند اما شدت آتش به قدری زیاد بود که از آتش نشانان شهرداری بندرلنگه، اداره بنادر و دریانوردی و ایستگاه آتش نشانی فرودگاه کمک خواسته شد و این حریق با کمک این عزیزان بعد از ۵۰دقیقه تلاش مهارشد.

وی افزود: حریق که درساعت ۱۳وپانزده دقیقه درقسمتی ازجایگاه پمپ بنزین بندرکنگ بر اثر اتصالی یک خودروپیکان بارکه حامل نفت سفیدبود آتش گرفت و درنتیجه حریق به قسمتی از این جایگاه سرایت وشعله های آتش یک خودروپیکان باری که دراین جایگاه توقف نموده بود دچارآتش سوزی شد.

شهردار بندرکنگ تصریح کرد: در این حادثه حدود ۲۰۰میلیون تومان خسارت به این جایگاه وارد شد و قسمتی ازجایگاه پمپ بنزین تخریب شد و سه نفر از آتش نشانانی که برای مهارآتش کمک می کردند بر اثرشدت زیادآتش و دود ناشی از سوخت دچار تنگی نفس و گرمازدگی شدندکه بلافاصله به وسیله آمبولانس اورژانس و بهداری نیروی دریایی سپاه فوری به بیمارستان شهدای بندرلنگه انتقال یافتند.

لازم به ذکر است دکتر آباد فرماندار بندرلنگه دوشادوش آتش نشانان فداکار شهرداری بندرکنگ ، بندرلنگه ، فرودگاه و اداره بنادر صحنه حادثه را کنترل و پس از ۵۰ دقیقه آتش کاملا مهار شد.

بعد از جدال یک ساعته آتش نشانان فداکار با آتش در پمپ بنزین بندرکنگ دکتر آباد فرماندار بندرلنگه، آتش نشان فرودگاه را صمیمانه در آغوش گرفت وتشکر کرد.

900

کد خبر: 957066

وب گردی

وب گردی