محمدی: می‌شود از اسپانیا، امتیاز گرفت/ 70 درصد سخت کوشی و 30 درصد شانس می‌خواهیم

سرمربی سابق تیم فوتبال جوانان گفت: ایران از نظر فنی و کیفی با اسپانیا فاصله بسیاری دارد اما بازهم نباید خود را از پیش بازنده بدانیم.

اکبر محمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص بازی فردا (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: ما تا اینجای کار در جام جهانی شاهد اتفاقات زیادی بوده ایم و دیدیم که تیم هایی همچون آلمان و آرژانتین مقابل حریفانشان متوقف شدند و نتیجه نگرفتند.

وی افزود: البته تیم ملی ایران از نظر فنی و کیفی با اسپانیا فاصله بسیاری دارد اما بازهم نباید خود را از پیش بازنده بدانیم و می شود با 70 درصد سخت کوشی و 30 در صد شانس از اسپانیا امتیاز گرفت.

سرمربی سابق تیم فوتبال جوانان در خصوص سیستم بازی شاگردان کارلوس کی روش گفت: استفاده از سیستم دادن مالکیت توپ به حریف هوشمندانه و درست است چرا که اگر ما هم مثل عربستان با سیستم «باز» بازی می کردیم ممکن بود دچار شکست مفتضحانه ای شویم اما بازی با این سبک منجر به گرفتن امتیاز از حریفان می شود.

وی در پایان تصریح کرد: به نظرم ما شانس زیادی برابر اسپانیا نداریم و با اختلاف 2 گل بازی را واگذار خواهیم کرد که البته باید به همین بازی و باخت هم احترام گذاشت.

602

کد خبر: 957069

وب گردی

وب گردی