هشدار نماینده مجلس درباره بروز خطر اجتماعی

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی در حال عجین شدن با مشکلات اجتماعی است که این خطر بسیار بزرگی است.

عبدالحمید خدری دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به شعار دولت مبنی بر ریشه کن کردن فقر اظهار داشت: بنده از ابتدا حامی دولت بوده ام و در عرصه انتخابات بسیار تلاش کردم اما آن وعده ای که رئیس جمهور در مراسم تحلیف خود مبنی بر ریشه کردن فقر داد کاملا برعکس عمل می شود و برای این موضوع دولت هیچ برنامه ای ندارد.

وی افزود: برداشت بنده از لایحه بودجه 97 این است که این لایحه آن وعده های انتخاباتی رئیس جمهور را محقق نخواهد کرد؛ متاسفانه در حال حرکت به سمتی هستیم که نه تنها فقر ریشه کن نمی شود بلکه قشر متوسط جامعه نیز به سمت فقر می روند.

خدری ادامه داد: متاسفانه نارضایتی های اجتماعی و اقتصادی به شدت در حال افزایش است و باید با کمک یک دیگر این مشکلات موجود در جامعه را حل و فصل کنیم.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که رای ما به شخص آقای روحانی نبود بلکه به اندیشه وی بود تصریح کرد: ما حامیان دیروز آقای روحانی مطالبه گران امروز هستیم و باید به این سمت و سو حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: اگر حامل های انرژی در کشور افزایش پیدا کند، یک شوک بسیار بد به جامعه وارد می شود که تورم حاصل از این شوک را هیچ کس نمی تواند کنترل کند؛ متاسفانه مشکلات اقتصادی در حال عجین شدن با مشکلات اجتماعی است که این خطر بسیار بزرگی است.

302

کد خبر: 957086

وب گردی

وب گردی