ترافیک آرام در جاده ها حکم فرماست

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: پلیس راه ناجا به علت اجرای عملیات عمرانی در برخی محورهای استان ها محدودیت هایی را برای رانندگان اعمال کرده است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسکانیوز از محدودیت ها و ممنوعیت های جاده های کشور از 30خرداد به شرح زیر خبر داد و از رانندگان خواست از مسیرهای جایگزین اعلام شده استفاده کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد:محورهای محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان،محور دیزین-شمشک،-استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه،استان خوزستان محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل،استان آذربایجان شرقی(کمربندی آذرشهر به پل غله زار)به علت شکستن پل،استان اردبیل محور خلخال-اسالم محدوده کیلومتر 7 تا 18.5 به علت عملیات راهسازی مسدود است.

رحمانی با اشاره به تردد پرحجم محور کرج-چالوس در ایام تعطیلات گفت: کیلومتر 0 تا 70 محور کرج-چالوس تا 20 شهریور از ساعت8 صبح تا 5 بعد از ظهر روزهای شنبه تاسه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات روکش آسفالت اجرای عملیات دارای محدودیت است که رانندگان باید احتیاط را رعایت کنند.

وی افزود:کیلومتر 37تا 58 غرب استان تهران،آزادراه تهران-قم تا 20 شهریور از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر روزهای سه شنبه،تا پنج شنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تا تاریخ 20 شهریور استان البرز،آزادراه تهران-کرج تا کیلومتر 14 (از ساعت از 8 صبح تا 3 بعد از ظهر) ، روزهای شنبه تا سه شنبه ودر روزهای چهارشنبه (8 صبح تا 1 بعد از ظهر) هرهفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا می شود.

رحمانی در این مورد گفت: از کیلومتر 0 تا 65 استان قزوین,آزادراه های قزوین-زنجان و قزوین-رشت تا کیلومتر72 و قزوین-کرج کیلومتر 0 الی 65تا تاریخ 20 شهریور در روزهای شنبه (ساعت 12 ظهر تا 7 شب) روزهای یکشنبه تا سه شنبه (ساعت 8صبح تا 7 شب) روزهای چهارشنبه از (ساعت 8 صبح تا 12 شب) هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات رنگ آمیزی پایه های تابلوهای ترافیکی,گاباریت ها و پانل فلزی و تردد همزمان رانندگان با اجرای عملیات باید با رعایت جوانب احتیاط انجام شود.

وی گفت : در استان خراسان رضوی آزادراه مشهد-باغچه تا 20 شهریور(ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر)به علت جمع آوری گاردریل و تهیه و نصب نیوجرسی بتنی ,تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

رحمانی افزود: استان ایلام محور فرعی زرنه - سومار تا 27 مرداد(به مدت دو ماه) جهت انجام روکش آسفالت تردد کامیون و تریلر ممنوع بوده و محور جایگزین محور گیلانغرب - چم سورک - سه راهی روان و بالعکس است.

وی با اشاره بهاینکه محور شرق استان تهران محرو فیروزکوه - سمنان یکی از پرترددترین محورهای راه های مواصلاتی کشور است بیان کرد: ابتدای این محور از تاریخ 5 تیر تا 6 تیر (از ساعت 12 شب تا ساعت 6 صبح) جهت اجرای عملیات ترمیم کنارگذر امیریه محور مسدود است.

وی در پایان گفت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز است .

705

کد خبر: 957187

وب گردی

وب گردی