رافت: فوتبال، سرمربی های بزرگ را هم غافلگیر می کند/ ویدئو چک بازی ها را جذاب کرد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من این تکنولوژی ها جذابیت فوتبال را بیشتر کرده چون حق هیچ تیمی ضایع نمی شود.

پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص دیدارهای روز گذشته (سه شنبه) که در جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد، اظهار داشت: در دقایق ابتدایی بازی اول روز گذشته، روی اشتباه مدافع کلمبیا، ژاپنی ها به یک گل زودهنگام رسیدند و کلمبیا 10 نفره شد که این موضوع تمام معادلات سرمربی با سابقه این تیم یعنی خوزه پکرمن را به هم ریخت. جذابیت فوتبال هم همین است که حتی سرمربی های بزرگ را غافلگیر می کند. با توجه به بازی سرعتی ژاپنی ها، این تیم توانست پیروز میدان باشد.

وی ادامه داد: در بازی با سنگال هم دیدیم که بازیکنان این تیم خیلی فیزیکی بازی می کردند. تلاش بی اندازه آنها باعث شد بازیکنان لهستان نتوانند توپ و میدان را در اختیار داشته باشند و در پایان این سنگالی ها بودند که پیروز میدان شدند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در فوتبال دوندگی بازیکنان و وضعیت آنها از لحاظ روحی و روانی بسیار مهم است و در بازی روسیه مقابل مصر دیدم که روس ها چقدر دویدند و کم نیاوردند تا بالاخره به گل رسیدند. این مسائل در فوتبال بسیار مهم است.

رافت در پایان در مورد تکنولوژی ویدئو چک و «چشم شاهین» که در بازی های جام جهانی استفاده می شود، خاطرنشان کرد: به نظر من این تکنولوژی ها جذابیت فوتبال را بیشتر کرده است چون حق هیچ تیمی ضایع نمی شود. هرکاری که فیفا انجام می دهد قطعا سالیان سال روی آن کار شده و نظرهای کارشناسی را روی آن لحاظ کرده اند.

606

کد خبر: 957248

وب گردی

وب گردی