ابراهیمی: شانس پیروزی فرانسه 80 درصد است/ آرژانتین برای مرگ و زندگی می جنگد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فرانسه دوندگی و قدرت فیزیکی بالایی دارد و از بازیکنان تکنیکی درجه اول سود می برد.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص بازی های فردا (پنجشنبه) جام جهانی روسیه اظهار داشت: مرحله دوم بازی های جام جهانی فوتبال بسیار سرنوشت ساز است و تکلیف بسیاری از تیم ها برای صعود و سقوط مشخص خواهد شد. در بازی فرانسه و پرو شاهد 2 سبک متفاوت فوتبالی از 2 قاره اروپا و آمریکای جنوبی هستیم. فرانسه دوندگی و قدرت فیزیکی بالایی دارد و از بازیکنان تکنیکی درجه اول سود می برد و به سختی گل می خورد، به اعتقاد من شانس پیروزی فرانسه 80 درصد است.

وی در خصوص بازی استرالیا و دانمارک گفت: سطح فوتبال هر دو تیم بسیار به هم نزدیک است و دو تیم از قدرت یکسانی برخوردار هستند. به اعتقاد من شانس هر کدام برای پیروزی در این بازی 50 درصد است و می توان شاهد بازی خوب و با کیفیتی از هر دو تیم بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی آژانتین و کرواسی در جام جهانی فوتبال تصریح کرد: آرژانتین برای مرگ و زندگی می جنگد و باید سرنوشت خود را در جام جهانی فوتبال مشخص کند، سبک بازی آرژانتین به گونه ای است که دفاعش «باز» بازی می کند و این سبک، خطرساز است.

ابراهیمی در پایان در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران - اسپانیا بیان کرد: من این بازی را 50 به 50 مساوی می بینم و تیم ملی ایران این شانس را دارد تا با 4 امتیاز از گروهش صعود کند.

602

کد خبر: 957272

وب گردی

وب گردی