کربکندی: پیش بینی نمی کنم چون برعکس در می آید!/ روسیه شگفتی ساز می شود

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: سعی می کنم هیچ دیداری را پیش بینی نکنم چون تا الان همه آنها برعکس درآمده است!

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص بازی هایی که در چارچوب مسابقات جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره از جام جهانی همه بازی ها غیر قابل پیش بینی شده اند و این نشان می دهد فاصله تیم ها به حداقل رسیده است. تیم هایی که موفقیت زیادی نداشته اند در این 4 سال سخت تلاش کرده اند و می بینیم که نتیجه هم می گیرند.

وی ادامه داد: روسیه در بازی اول عربستان را گل باران کرد و توانست مصر هم با نتیجه 3 بر یک پشت سر بگذارد. به نظر من روسیه تیمی است که می تواند شگفتی ساز شود. ژاپن هم تیم سرعتی و خوبی ساخته و توانست به عنوان تیم دوم آسیایی در بازی اول خود پیروز شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ایران هم در گروه بسیار سختی قرار دارد. کم اتفاق می افتد ایران با چنین تیم های درجه یکی بازی کند. ما قطعا به سادگی نمی توانیم بازی های تدارکاتی با پرتغال و اسپانیا برگزار کنیم و باید از این موضوع به نحو احسن استفاده کنیم.

کربکندی در مورد چشم شاهین و ویدئوچک که در بازی های جام جهانی استفاده می شود، خاطرنشان کرد: به نظر من تکنولوژی کنار تصمیم های انسان ها در همه موارد زندگی می تواند به ما کمک کند و این تکنولوژی ها در فوتبال می تواند حق را به حق دار برساند. به هر حال اشتباهات داوری در بزرگترین بازی ها هم اتفاق می افتد و ویدئو چک می تواند کمک بزرگی به اهالی فوتبال باشد.

وی در مورد دیدار فردا آرژانتین-کرواسی و فرانسه-پرو خاطرنشان کرد: آرژانتین تیم بزرگی است و ستاره های زیادی دارد. فرانسه هم تیم قدرتمندی را به جام جهانی آورده و می تواند نتیجه بگیرد ولی در این جام جهانی من سعی می کنم هیچ بازی را پیش بینی نکنم چون تا الان همه آنها برعکس درآمده است! اعتقاد دارم هر تیم خوبی حذف بشود کیفیت جام پایین می آید.

606

کد خبر: 957282

وب گردی

وب گردی