غلامپور: روسیه پتانسیل حضور در جمع 4 تیم را دارد/ می‌توان از اسپانیا امتیاز گرفت

دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: روس ها از شرایط میزبانی خود به درستی استفاده می‌کنند و بازی های خوبی مقابل حریفان خود به نمایش می‌گذارند.

بهزاد غلامپور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص بازی های جام جهانی 2018 در دور دوم اظهار داشت: در جام جهانی 2018 شاهد اتفاقات بسیار عجیبی بودیم. این نکته را مشاهده کردیم که تیم های کوچکتر مقابل تیم های بزرگ به خوبی بازی کردند و توانستند نتایج قابل قبولی به دست آورند، از جمله دیدار آرژانتین - ایسلند و آلمان - مکزیک که نتایج عجیبی رقم خورد.

وی در خصوص درخشش تیم ملی روسیه در جام جهانی گفت: روس ها از شرایط میزبانی خود به درستی استفاده می کنند و بازی های خوبی مقابل حریفان خود به نمایش می گذارند و به اعتقاد من می توانند در جمع 4 تیم برتر حضور داشته باشند.

دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: محمد صلاح، ستاره مصر به دلیل مصدومیت قدیمی اش، در بازی دیشب نتوانست توانمندی های خود را به خوبی به نمایش بگذارد و بازی قابل قبولی ارائه نداد. مصر در این دوره از بازی ها ضعیف عمل کرد و در نهایت حذف شد.

غللامپور در خصوص شرایط تیم ملی ایران در دیدار امشب (چهارشنبه) برابر اسپانیا عنوان کرد: تیم ملی ایران خودش را پیدا کرده و سرمربی تیم توانسته از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده کند. به اعتقاد من امشب می توان با یک بازی منطقی و درست از اسپانیا امتیاز گرفت و از گروه خود صعود کرد.

602

کد خبر: 957308

وب گردی

وب گردی