کرمانی مقدم: می ترسم پرو، فرانسه را 6 تایی کند!/ ویدئو چک جذابیت بازی ها را کم کرده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من جذابیت و شناسنامه فوتبال با اشتباهات داوری زیباتر می شود و این تکنولوژی جذابیت بازی را کم کرده است.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص نتیجه ای که تا به اینجای کار در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه رقم خورده، اظهار داشت: فکر نمی کردم تیم های صاحب نام از اولین بازی خود چنین نتیجه هایی بگیرند ولی همان طور که گفتم بازی اول است و در بازی دوم به بعد روی روال می افتند چون استرس و ناهماهنگی ها کمتر می شود.

وی در مورد جذابیت بازی های جام جهانی با استفاده از تکنولوژی ویدئو چک گفت: به نظر من جذابیت و شناسنامه فوتبال با اشتباهات داوری زیباتر می شود و این تکنولوژی جذابیت بازی را کمتر کرده ولی می توان گفت در حق تیم ها اجحاف نمی شود و این نکته خوبی است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد بازی آرژانتین - کرواسی و فرانسه - پرو که فردا (پنجشنبه) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: فکر می کنم آرژانتین بتواند کرواسی را از پیش رو بردارد چون در بازی قبل نتوانست نتیجه بگیرد اما در مورد بازی فرانسه و پرو صحبت نمی کنم چون می ترسم پرو 6 گل به فرانسه بزند!

606

کد خبر: 957325

وب گردی

وب گردی