ترکیب احتمالی ایران برای بازی با اسپانیا از دید سایت ایتالیایی

یک سایت ایتالیایی از ترکیب و سیستم احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با اسپانیا در گروه B مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی خود در گروه B مسابقات جام جهانی 2018 از ساعت 22:30 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه کازان آره‌نای شهر کازان به مصاف اسپانیا، قهرمان جام جهانی 2010 می‌رود.

سایت «کالچونیوز24» ایتالیا در گزارشی نوشت؛ کارلوس کی‌روش نباید تغییری در ترکیب تیمش نسبت به بازی اول تیم ملی ایجاد کند. تنها تغییر پر کردن جای خالی روزبه چشمی، مدافع ایران است که دچار مصدومیت عضلانی شده و از ادامه مسابقات جام جهانی 2018 بازماند. تیم ملی احتمالاً در تقابل با اسپانیا از سیستم 1-5-4 استفاده خواهد کرد، به طوری که علیرضا بیرانوند در درون دروازه خواهد بود، احسان حاج‌صفی، سیدمجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی و رامین رضاییان در خط دفاعی ایفای نقش خواهند کرد، در خط میانی مسعود شجاعی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری و علیرضا جهانبخش به کار گرفته خواهد شد و سردار آزمون هم تنها مهاجم ایران خواهد بود.

فرناندو هیرو هم که به نظر سخت است از دنی کارواخال در این بازی استفاده کند به دنبال احیای ترکیب تیم ملی اسپانیا مقابل ایران است. آنها احتمالاً از سیستم بازی 1-3-2-4 مقابل ایران بهره خواهند برد، به طوری که داوید دخه‌آ در دورن چارچوب می‌ایستد، ناچو، پیکه، راموس و آلبا در خط دفاعی قرار می‌گیرند، بوسکتس و اینیستا در پست هافبک دفاعی و کوکه، ایسکو و داوید سیلوا هم جلوتر از آنها از دیه‌گو کاستا، تک‌مهاجم خود حمایت خواهند کرد.

602

کد خبر: 957358

وب گردی

وب گردی