رویکرد جدید در بسیج اساتید، حل مسائل کشور است

محمود هاشمی با تأکید بر اینکه رویکرد جدید در بسیج اساتید، رویکرد حل مسائل است، گفت: بسیج اساتید با بهره گیری از توان و پتانسیل عظیم دانشگاه آزاد اسلامی سعی دارد مشکلات و مسائل جامعه را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در همایشی که پیش از ظهر امروز به مناسبت روز بسیج اساتید برگزار شد، گفت: بسیج اساتید تلاش دارد در کنار این ظرفیت عظیم در عرصه علم، منویات مقام معظم رهبری را برای تربیت نیروهایی همتراز با انقلاب اسلامی همچون چمران به اجرا درآورد.

وی به تحول مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: ساختار گذشته دانشگاه آزاد اسلامی به گونه ای بود که جایی برای حضور بسیج اساتید وجود نداشت. اما به برکت تحول انقلابی در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بسیج اساتید در حال رسیدن به جایگاه مطلوب و واقعی خود است.

هاشمی با تشریح فعالیت های ماه های اخیر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ایجاد ساختار بسیج، تشکیل شورای مرکزی و هیأت اندیشه ورز بسیج اساتید، برگزاری دیدارهای صمیمانه در حمایت از مجموعه ها، سازمانها و ملت های مظلوم از جمله فعالیتهای صورت گرفته بسیج اساتید است.

همچنین امکان سنجی وضعیت کانون های بسیج اساتید، شناسایی و ایجاد شبکه ای از اساتید انقلابی، پیگیری و برنامه ریزی جهت برگزاری کرسی های نظریه پردازی، هم افزایی با اقشار مختلف بسیج، نهادهای انقلابی و معاونت های فرهنگی و ارتباط مستمر با کانون های بسیج اساتید از دیگر فعالیت های بسیج اساتید عنوان شد.

وی از برگزاری اولین کرسی نظریه پردازی به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر با موضوع «دشمن شناسی و نفوذ و حقوق بشر آمریکایی» در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: برگزاری کرسی های آزاداندیشی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که بسیج اساتید به دنبال تحقق آن است. دیدار با علما و مراجع عظام تقلید، سخنرانی مسئولان بسیج اساتید پیش از خطبه های نمازجمعه به منظور تبیین برنامه های بسیج، ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی و رسالت بسیج، راه اندازی سایت بسیج اساتید و اندیشکده ها نیز از دیگر برنامه های بسیج اساتید است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه رویکرد جدید در بسیج اساتید، رویکرد حل مسائل است، گفت: بسیج اساتید با بهره گیری از توان و پتانسیل عظیم دانشگاه آزاد اسلامی سعی دارد مشکلات و مسائل جامعه را برطرف کند.

وی با بیان اینکه بسیج اساتید باید تا پایان سال شبکه اساتید انقلابی را تکمیل و کانون های بسیج اساتید را در واحدهای دانشگاهی راه اندازی کند، افزود: همه افرادی که به صورت سازماندهی شده یا غیرسازماندهی شده درصدد فتنه گری در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، بدانند با وجود مدیران و مسئولان انقلابی در این دانشگاه خواب آنها هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

کد خبر: 957420

وب گردی

وب گردی