آلمان در بازی با سوئیس تغییر تاکتیک می‌دهد

مدیر بوندس‌لیگا از تغییر تاکتیک تیم ملی فوتبال آلمان در دومین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل سوئد به دنبال شکست در مصاف با مکزیک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، اولیور بیرهوف معتقد است تیم ملی فوتبال آلمان در مقایسه با بازی نخست خود در جام جهانی 2018 روسیه برابر مکزیک در دومین بازی با سوئد تغییر تاکتیک خواهد داد. ژرمن‌ها در بازی نخست با مکزیک یک بر صفر شکست خوردند. بازی دوم تیم ملی فوتبال آلمان برابر سوئد در شهر سوچی برگزار می‌شود. جایی که سال گذشته شاگردان لو در جام کنفدراسیون‌های 2017 توانستند 3 پیروزی کسب کنند و برای آنها خوش‌یمن بود.

بیرهوف در این رابطه گفت: بازیکنان آلمان هم‌اکنون در سوچی هستند و 3 پیروزی سال گذشته جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه در این شهر به آنها انگیزه دوچندان می‌دهد. آماده‌سازی در سوچی با طبعیت زیبایش بر خلاف مسکو به گونه‌ای دیگر است اما در هر صورت ما باید خیلی خوب بازی کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان درباره حواشی 2 بازیکن ترک‌تبار این تیم شامل مسعود اوزیل و گوندوگان به دنبال گرفتن عکس یادگاری با اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: اتفاق‌های هستند که آزاردهنده هستند اما در شرایط کنونی باید روی بازی تمرکز کنیم تا فشاری بر بازیکنان نباشد. نباید بازیکنان را به صورت فردی تحت‌فشار قرار دهیم و حمایت کنیم. ما باید تمرکزمان روی نتیجه بازی با سوئد باشد.

تیم‌های ملی فوتبال آلمان و سوئد ساعت 22:30 دقیقه شنبه آینده به مصاف هم می‌روند. در گروه F جام جهانی 2018 روسیه تیم‌های ملی سوئد و مکزیک با امتیاز مشابه 3 رده‌های اول و دوم را در اختیار دارند. تیم‌های بدون امتیاز آلمان و کره‌جنوبی سوم و چهارم هستند.

602

کد خبر: 957423

وب گردی

وب گردی