60000  کیلو کالای تاریخ مصرف گذشته توقیف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از توقیف 60 تن کالای تاریخ مصرف گذشته و تشکیل پرونده تقلب در گشت مشترک تعزیرات این استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخبار واصله و در راستای بررسی انبارهای دپوی کالا در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت از انباری در شهرک صنعتی شهرستان زاهدان بازدید به عمل آمد که در بررسی صورت گرفته مقدار 60 تن کالای تاریخ مصرف گذشته کشف شد.
وی افزود: این محموله شامل انواع نوشیدنی و همچنین بیسکویت و مواد بهداشتی جز کالاهای مکشوفه بود که با توجه به کشف دستگاه های وسیله تقلب و اقلام دیگری از جمله تینر برای پاک کردن تاریخ های مرقوم بر روی کالا و درج تاریخ جدید، در این خصوص با عنوان اتهام تقلب پرونده ای برای متهمین تشکیل شد.
میرزایی تصریح کرد: واحد فوق توسط بازرسان مرکز بهداشت پلمپ و از ادامه فعالیت جلوگیری به عمل آمد و پرونده متشکله در تعزیرات حکومتی زاهدان خارج از نوبت در مرحله رسیدگی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: سلامت شهروندان خط قرمزسازمان تعزیرات حکومتی است و سودجویان و متخلفان در این راستا برخورد شدید خواهد شد.

700

کد خبر: 957462

وب گردی

وب گردی