مهاجری: بازی زیبا و پر افتخاری را از شیرمردان ایرانی شاهد بودیم/ هنوز شانس صعود داریم

کارشناس فوتبال ایران گفت: بازی بسیار زیبا و پر افتخاری را از شیرمردان ایرانی شاهد بودیم و شاگردان کارلوس کی روش بسیار با غیرت و با تعصب بازی کردند.

رضا مهاجری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی 2018 اظهار داشت: بازی بسیار زیبا و پر افتخاری را از شیرمردان ایرانی شاهد بودیم و شاگردان کارلوس کی روش بسیار با غیرت و با تعصب بازی کردند. باید به این بازیکنان افتخار کرد. ما در بازی یک دفاع فشرده را دیدیم که فضاها را به خوبی از اسپانیا گرفت که متأسفانه روی یک لحظه غفلت و اشتباه فردی، گل خوردیم.

وی ادامه داد: بعد از به ثمر رساندن گل توسط اسپانیا، تیم ملی ایران از لاک دفاعی خارج شد و موقعیت های خوبی را روی دروازه اسپانیا خارج کرد. ما توانستیم به گل هم برسیم که متأسفانه مردود اعلام شد.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: بازیکنان ما مثل سعید عزت اللهی، مهدی طارمی و وحید امیری بسیار عالی بازی کردند و توانایی های خود را به خوبی نشان دادند. این باخت هیچ ارزشی از بازیکنان ایران کم نمی کند و ما هنوز شانس صعود به مرحله بعد را داریم. باید برای صعود با پرتغال بجنگیم و می توانیم به مرحله بعدی فکر کنیم.

مهاجری در پایان گفت: کاش مسئولان فدراسیون فوتبال، بازی های تدارکاتی بیشتر و با کیفیت تری را فراهم می کردند تا امروز بتوانند مقابل اسپانیا، بهتر بازی کنند، نه این که در جام جهانی، تازه به فکر کسب تجربه باشند.

604

کد خبر: 957469

وب گردی

وب گردی