ستار همدانی: فوتبالی زیبا و جانانه از شاگردان کی روش دیدیم/ مقابل پرتغال حق هیچ اشتباهی نداریم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: سطح فوتبال اسپانیا از سطح فوتبال ایران بسیار بالاتر است اما با این وجود فوتبالی زیبا، جانانه و متعصبانه را از شاگردان کارلوس کی روش دیدیم.

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی 2018 اظهار داشت: شاهد دو نیمه متفاوت در یک بازی زیبا بودیم. در نیمه اول، ایران در لاک دفاعی فرو رفت و سعی داشت گلی نخورد. در نیمه دوم نیز بعد از دریافت گل، تلاش کردیم گل خورده را جبران کنیم که به گل هم رسیدیم ولی متأسفانه مردود اعلام شد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من، می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم و از موقعیت ها و فضاها به درستی استفاده کنیم و بازیکنان خود را بیشتر در موقعیت گلزنی قرار دهیم. به هر حال اسپانیا یک تیم عالی و درجه یک است و از مدعیان قهرمانی در جام جهانی به حساب می آید. سطح فوتبال اسپانیا از سطح فوتبال ایران بسیار بالاتر است اما با این وجود فوتبالی زیبا، جانانه و متعصبانه را از شاگردان کارلوس کی روش دیدیم.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: این باخت هیچ چیزی از ارزش های بچه های ما کم نمی کند. ما برای رسیدن به مراحل بالاتر می توانیم با یک برنامه ریزی درست و ارائه بازی منطقی و رو به جلو از پرتغال، امتیاز بگیریم و به مراحل بالاتر صعود کنیم. مقابل پرتغال حق هیچ اشتباهی را نداریم و فقط باید به فکر کسب پیروزی در این بازی باشیم.

همدانی در پایان گفت: شاگردان کی روش مقابل اسپانیا بسیار شجاعانه بازی کردند و لایق تحسین هستند. آنها نشان دادند می توان مقابل تیم های بزرگ هم کارهایی انجام داد که دیگران را به تحسین وادار کند.

604

کد خبر: 957482

وب گردی

وب گردی