درخشش تیم رباتیک دانشگاه آزاداسلامی  قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ

مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 کانادا که با حضور تیم‌های صاحب نام رباتیک جهان در حال برگزاری است، در دور مقدماتی با درخشش تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در لیگ‌های مختلف همراه بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی کمیته ملی ربوکاپ ایران، در این مسابقات که در شهر مونترال برگزار می‌شود، در بخش دانشجویی تیم‌هایی از بهترین دانشگاه‌های دنیا با یکدیگر رقابت می‌کنند که تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی مسابقات جهانی، شروعی طوفانی در رقابت‌های امسال داشته است.

پژوهشگران تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان نما سایز کودک توانستند تیم‌هایی از کره و ژاپن را شکست داده و راهی دور بعدی مسابقات شوند.

این تیم در بخش ربات فوتبالیست انسان نمای سایز نوجوان نیز موفق شد نمایندگان استرالیا و اندونزی را از پیش رو بر دارد و به دور بعدی صعود کند.

تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در لیگ‌های ربات امدادگر واقعی، ربات‌های صنعتی و ربات شبیه ساز امداد نیز موفق شد با غلبه بر حریفان، به مرحله بعدی صعود کند.

همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی نیز به عنوان یکی دیگر از نمایندگان کشورمان در این مسابقات، در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان نما سایز بزرگ در گروه خود به مقام سوم رسید و راهی دور بعد شد.

براساس این گزارش، مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 کانادا از 28 خرداد ماه 97 به میزبانی شهر مونترال با حضور تیم‌های قدرتمندی از ایران، آلمان، آمریکا، پرتغال، اتریش، چین، برزیل، هلند، ترکیه، مکزیک، ژاپن، کانادا، سنگاپور و ... آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد.

کاروان علمی ایران در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های مطرحی همچون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه تهران، دانشگاه‌ آزاد اسلامی ایلخچی، مدرسه سلام یوسف‌آباد،‌ کاوش دانش،‌ کاوش قلم،‌ فرزانگان،‌ انرژی اتمی، سینا تهران، امام محمد باقر (ع) اصفهان،‌ اژه‌ای اصفهان،‌ فرزانگان امین اصفهان و پژوهش‌سرای فضیلی اصفهان در بخش‌های دانشجویی و دانش‌آموزی آن حضور دارد.

کد خبر: 957484

وب گردی

وب گردی