امام جمعه تبریز برای فوتبالیست های ایران آرزوی پیروزی کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی بازی شرافتمندانه فوتبالیست های ایران برابر اسپانیا را به فال نیک گرفت و برای ایران در دیدارهای بعد آرزوی پیروزی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم روز پنچشنبه با صدور پیامی اظهار داشت: دیشب بنده هم به همراه همه ملت ایران از رسانه ملی شاهد تلاش و همت بلند ورزشکاران ایران عزیزمان بودم.

وی ادامه داد: یوزهای آسیایی ایران با صف آرایی در برابر تیم ملی اسپانیا صحنه هایی را خلق کردند، تا بار دیگر نهال امید در دل های با نشاط مردم قهرمان میهن عزیزمان جوانه بزند.

امام جمعه تبریز افزود: قلب ملت ایران در وزشگاه کازان آرنا روسیه تپید هرچند نتیجه بازی خلاف خواست قلبی‌مان رقم خورد اما به قول تراکتوری‌ها عیبی یوخ و فوتبال ادامه دارد.

وی گفت: بازی شرافتمندانه فرزندان رشید این مرز بوم نشان از شایستگی‌های آنان دارد و این شکست چیزی از ارزش های والای جوانان عزیزمان کم نمی‌کند اما وظیفه همه مسئولان برای توجه و برنامه ریزی در جهت ظهور توانایی‌های آینده سازان ما را سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار داشت: اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده مربیان و مسئولان ورزش، سربلندی روزافزون نوجوانان و جوانان عزیزمان را از خدای منان مسألت دارم.

901

کد خبر: 957526

وب گردی

وب گردی