سوروخین: فستیوال‌های هواداران روسیه محبوب‌تر از جام جهانی ۲۰۱۴ است

مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فستیوال‌های هواداران این رقابت‌ها را محبوب‌تر از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دانست.

به گزارش خ ایسکانیو ز و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، آلکسی سوروخین گفت: فستیوال‌های هواداران در تمامی شهرهای میزبان دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال از موفقیت‌های بزرگ خود لذت می‌برند. تعداد زیادی از مردم در مناطق ویژه هواداران حضور می‌یابند و فقط در مسکو روزانه شاهد حضور 100 هزار تماشاگر هستیم.

مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه افزود: استقبال از فستیوال هواداران خیلی مثبت بود و انتظارش را نداشتیم که در برخی از شهرهای منطقه دومی نیز برای تجمع هواداران ایجاد کنیم. فعالیت فستیوال‌ها در شهرهای میزبان رقابت‌ها به خوبی پیش‌ می‌روند و البته با افزایش هواداران هزینه‌هایی به دنبال خواهد داشت. در این شرایط شاید هر هواداری نیز نتواند به فستیوال‌ها دسترسی پیدا کند.

وی افزود: مقایسه کردن را دوست ندارم اما فکر می‌کنم فستیوال‌های هواداران جام جهانی 2018 روسیه به نسبت جام جهانی 2014 برزیل محبوب‌تر هستند.

آلکسی سوروخین درباره نظر سپ بلاتر، رئیس پیشین فیفا درباره جام جهانی 2018 روسیه که این روزها در این کشور به سر می‌برد گفت: بلاتر را در ورزشگاه لوژنیکی مسکو هنگام تماشای بازی تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و مراکش دیدم. او سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه را مورد ستایش قرار داد و از سطح کیفی بسیار بالای آن راضی بود.

602

کد خبر: 957552

وب گردی

وب گردی