قاسمپور: روی حرکت عجولانه رضاییان، گل خوردیم/ پرتغال مثل اسپانیا، خلاقیت ندارد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: متأسفانه روی یک اشتباه و حرکت عجولانه رامین رضاییان، گل خوردیم.

ابراهیم قاسپمور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی 2018 اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از ملی پوشان ایران شاهد بودیم و شاگردان کارلوس کی روش توانستند بازی را به خوبی ببندند و فضا را از اسپانیا بگیرند. تقریبا اجازه خودنمایی به بازیکنان اسپانیا داده نشد و دفاع چند لایه ما وظایف خود را به خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: متأسفانه روی یک اشتباه و حرکت عجولانه رامین رضاییان، گل خوردیم. البته بعد از گل، چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که به علت کم تجربگی بازیکنان از دست رفت.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دیدار سوم شاگردان کارلوس کی روش مقابل پرتغال گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. پرتغال مانند اسپانیا نیست و خلاقیتی ندارد. این تیم از توانایی به دست گرفتن مالکیت 90 دقیقه ای توپ برخوردار نیست. باید مقابل این تیم سیستم بازی مان را تفییر دهیم و هجومی تر ظاهر شویم تا بتوانیم حریف را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنیم.

قاسمپور خاطرنشان کرد: نباید مقابل پرتغالی احساسی بازی کرده و بی محابا حمله کرد، بلکه باید یک فوتبال منطقی و رو به جلو به نمایش بگذاریم تا 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

604

کد خبر: 957587

وب گردی

وب گردی