بررسی نرخ چهار ارز پرطرفدار در هفته پایانی خرداد ماه/ تب بازار ارز تندتر شد + جدول

بازار ارز در هفته ای که گذشت روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و قیمت ها تا پایان هفته با نوسان همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان شدیدی روبه رو شدند.

دلار از ابتدای هفته ای که گذشت به دلیل تک نرخی شدن ارز با نرخ چهار هزار و 200 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد و تا پایان هفته با تغییر همراه نبود.

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در بازار سیاه در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در روز یکشنبه هشت هزار و 80 تومان بود در حالی که روز دوشنبه با روند افزایشی همراه شد و به قیمت هشت هزار و 290 تومان رسید، قیمت یورو روز سه شنبه روند معکوس را در پیش گرفت و با 135 تومان کاهش با نرخ هشت هزار و 165 تومان معامله شد، در روز چهارشنبه قیمت این ارز با 242 تومان افزایش در نهایت به نرخ هشت هزار 407 تومان رسید، قیمت یورو در روز پنجشنبه 249 تومان افزایش داشت و با قیمت هشت هزار 656 تومان معامله شد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت یک هزار و 896 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت دو هزار و 40 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته 9 هزار و 245 تومان بود و در پایان هفته با نرخ 9 هزار و 836 تومان داد و ستد شد.

401

کد خبر: 957675

وب گردی

وب گردی