پیام دکتر ولایتی به مناسبت موفقیت تیم MRL واحد قزوین در کانادا

دکتر علی اکبر ولایتی به مناسبت موفقیت کاروان علمی و تحقیقاتی کشور از جمله مرکز تحقیقاتی مکاترونیک دانشگاه آزاد قزوین پیام داد.

به گزارش ایسکانیوز، در این رقابت ها در شهر مونترال آغاز شده است، تیم های رباتیک دانش آموزی و دانشجویی کشورمان با غول های رباتیک دنیا رقابت می کنند و تیم ربات امدادگر واقعی MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های این لیگ در جهان با تیم های مطرح دنیا از جمله تیم MIT آمریکا رقابت می کند.

در این لیگ که از قدیمی ترین و دشوارترین لیگ های مسابقات جهانی رباتیک به حساب می آید تیم های مطرح دیگری از کشورهای آلمان، تایلند، ژاپن، سنگاپور، چین، کره، اتریش، مکزیک و ترکیه نیز حضور دارند و از دیگر رقیبان تیمMRL خواهند بود.

شایان ذکر است بانک ملی ایران، بانک ملت، بانک صادرات، بانک شهر و سازمان منطقه آزاد کیش، حامیان مالی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این مسابقات هستند.

دکتر علی اکبر ولایتی به مناسبت موفقیت کاروان علمی و تحقیقاتی کشورمان و از جمله مرکز تحقیقاتی مکاترونیک دانشگاه آزاد قزوین در کانادا در ایستاگرام خود نوشت: علیرغم محدودیت‌ها و فشارهای سیاسی، اقتصادی و هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای قدرت‌های استکباری جهانی، با عنایت‌الهی شاهد پیروزی‌های گوناگون از جمله موفقیت‌های کاروان علمی و تحقیقاتی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دانش هوش مصنوعی و رباتیک در مسابقات جهانی مونترال کانادا که با حضور مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های معتبر جهانی برگزار گردید می‌باشیم.

این توفیقات علاوه بر شکوفایی استعدادهای جوانان میهن عزیز و سرمایه‌های انسانی ارزشمند، موجب توسعه و تعالی کشور گردیده‌است.
این دستاوردهای بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، از تلاش‌ها و کوشش‌های اساتید و جوانان برومند میهن عزیز اسلامی تقدیر و تشکر می‌نمایم و برای کلیه پژوهشگران و محققین مراکز علمی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها و مدارس کشور به ویژه پژوهشگران مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از خداوند متعال آرزوی توفیقات روز افزون می‌نمایم.
‌‌
گفتنی است تیم مرکز تحقیقات مکاترونیک قزوین موفق شد در رشته‌های «شبیه‌ساز امداد»، «جابجایی اجسام ربات امدادگر» و «رقابت فنی ربات انسان‌نما» مقام اول این مسابقات را کسب کند.

همچنین دانشجویان جوان کشورمان همچنین در رشته «ربات انسان‌نما سایز کودک»، «ربات انسان‌نما سایز نوجوان» و «ربات امدادگر» مقام دومی این مسابقات را کسب کردند.تیم MRl واحد قزوین دانشگاه آزاد اسلامی در بخش «ربات‌ صنعتی» رتبه سوم مسابقات را بدست آورد.این تیم در بخش دانش‌آموزی هم 5 مقام به دست آورد.

شایان ذکر است مسابقات در بخش «ربات فوتبالیست انسان‌نما سایز بزرگ» هم ادامه دارد که تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی شانس زیادی برای کسب مقام در این بخش دارد.

201

کد خبر: 957690

وب گردی

وب گردی