اجرای برنامه های مشترک  دانشگاه علوم پزشکی مجازی با دانشگاه ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به چگونگی پیشبرد اهداف مجازی سازی دانشگاه ها خواستار اجرای برنامه های مشترک با دانشگاه های علوم پزشکی شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید ناصر استاد در سومین نشست مشترک مسئولین بسته توسعه آموزش مجازی کلان مناطق در خصوص انتظارات و چگونگی پیشبرد اهداف مجازی سازی گفت: دانشگاه های علوم پزشکی بهتراست برنامه ها را در کلان منطقه خود یا به صورت برنامه های مشترک با ما اجرایی کنند زیرا دانشگاه علوم پزشکی مجازی نیز آماده حمایت است.

وی همچنین در مورد اعتباربخشی مراکز آموزش مجازی گفت: برای تکمیل مراکز آموزشی نیاز به استاندارد سازی و ارزشیابی داریم. چک لیست ها نیز در سایت موجود است.

سپس اعضا هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مجازی در زمینه برنامه های در دست اقدام، مطالبی را عنوان کردند.

دکتر آیین محمدی معاون زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به زمان برگزاری شورای عالی مجازی گفت: شورای عالی مجازی در کنار دیگر شورا ها جایگاهی قوی دارد این شورا به توسعه آموزش مجازی کمک به سزایی می کند. بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش مجازی فرآیند اعتباربخشی مراکز آموزشی از مهر ۹۷ اجباری خواهد شد و تا به حال در ۴ دانشگاه فرآیند اعتباربخشی طی شده است.

وی اضافه کرد: ارائه سامانه نوید به عنوان سامانه LMS کشوری به دانشگاه ها آغاز شده است و ایرادات احتمالی سامانه نیز تا مهر ماه برطرف خواهد شد.

سبزواری، معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مجازی با تاکید بر برگزاری آزمون های آنلاین تاکید کرد: آزمون ها را همچنان برگزار می کنیم و همکاری با موسسه معتبر City & Guilts برقرار است و ثبت نام دوره های آن از طریق سایت دانشگاه در دسترس همه افراد قرار دارد.

وی افزود: با هدف ارتقای سلامت و ایمنی، کارگاه هایی را برگزار می کنیم که دارای گواهی بین المللی معتبر است. تبلیغات خود را گسترده کرده ایم اما بهتر است دانشگاه ها در این امر به ما کمک کنند.

201

کد خبر: 957713

وب گردی

وب گردی